به گزارش کلهر نیوز ، مجتبی بیاتی، روز دوشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: پروازهای این فرودگاه براساس زمان بندی انجام می شود و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.
وی در ادامه از همه مسافران خواست قبل از سفر، اطلاعات پرواز خود را از طریق تماس با سامانه ۱۹۹ فرودگاه کنترل کنند و از انجام پرواز مطمئن شوند.
مدیرکل فرودگاه کرمانشاه همچنین با اشاره به آمادگی این فرودگاه برای مقابله با سیلاب احتمالی گفت: تمام آب‌ راه‌های فرودگاه آزاد هستند و تجهیزات مورد نیاز برای تخلیه آب نیز فراهم شده است.
بیاتی، از آمادگی کامل این فرودگاه برای مواجهه با بارش‌ها در روزهای آتی و سیلاب‌های احتمالی خبر داد و افزود: روز شنبه نشست اضطراری کمیته مقابله با بحران در فرودگاه کرمانشاه با حضور همه دست‌اندرکاران فرودگاهی و نمایندگان ایرلاین‌ها برگزار شد و تدابیر لازم برای مقابله با آب گرفتگی فرودگاه اندیشیده شده است.
وی با اشاره به آمادگی تجهیزات اضطراری برای مقابله با سیلاب در فرودگاه کرمانشاه گفت: اکنون هشت پمپ برای تخلیه آب در آب‌ راه‌های فرودگاه قرار دارند و ۱۰ پمپ نیز به صورت استندبای برای شرایط اضطراری در نظر گرفته شده است.
وی افزود: همچنین در هماهنگی با پیمانکار فرودگاه، ماشین‌آلات سنگین نظیر بیل مکانیکی و لودر آماده به فعالیت هستند و ۱۰ راننده نیز برای این ماشین‌آلات در نظر گرفته شده اند.
مدیرکل فرودگاه کرمانشاه در ادامه به بارندگی‌های روزهای گذشته نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این بارندگی‌ها هیچ خسارتی به فرودگاه وارد نکرد و فرودگاه در روزهای گذشته کاملا عملیاتی بود.
فرودگاه کرمانشاه به عنوان فرودگاه مرکز منطقه غرب کشور در سال ۱۳۵۰ تاسیس شد و نقش بسزایی در جابجایی مسافران استان های غربی کشور را دارد.

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :