به گزارش کلهرنیوز ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “عزیز الهیاری” اظهار داشت: مأموران انتظامی کنگاور پس از اطلاع از اقدام قاچاقچیان مواد مخدر در خصوص حمل ۲ محموله به داخل شهرستان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی کنگاور با شناسایی محل محل تردد خودروی قاچاقچیان در فرصتی مناسب نسبت به توقیف هردو دستگاه خودرو که پژوپارس و پراید بودند، اقدام کردند.

سرهنگ الهیاری تصریح کرد: در بازرسی از خودروی پراید ۵۴۰۰ حبه قرص و ۳۰ لیتر شربت متادون و در بازرسی از خودروی پزوپارس نیز حدود یک کیلوگرم کل ماده مخدر گراس کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور در پایان از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی ان ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در دام پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو و کشف ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “حسین براری” اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، موفق به شناسایی یکی از سارقان سابقه دار شده و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ براری تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت شامل ۶ فقره قطعات و ۴ فقره محتویات خودرو اعتراف کرد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه در پایان از معرفی فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری ۷ خرده فروش مواد مخدر در گیلانغرب

فرمانده انتظامی گیلانغرب از دستگیری ۷ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر طی نیمه نخست فروردین ۹۸ و در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علی عزیزیان” اظهار داشت: این افراد در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهرستان گیلانغرب و با تلاش مأموران انتظامی دستگیر شده‌اند.

وی تصریح کرد: خرده فروشان مواد مخدر به دستگاه قضائی و معتادان متجاهر نیز به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شده‌اند.

سرهنگ عزیزیان خاطرنشان کرد: در این راستا و با تلاش مأموران پلیس، حدود یک کیلو و ۱۰۰ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی نیز کشف شد.

کشف ۴۵۰۰ بسته توتون قاچاق توسط پلیس آگاهی کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف ۴۵۰۰ بسته توتون قلیان قاچاق به ارزش ۲۱۰ میلیون ریال و توقیف یک دستگاه خودرو خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا امیری” اظهار داشت: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت شخصی در کار قاچاق و اینکه وی قصد انتقال یک محموله به استان‌های مرکزی کشور را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیمی از اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی مسیر حرکت فرد قاچاقچی در محور روانسر- کرمانشاه را شناسایی و در فرصتی مناسب نسبت به دستگیری وی پس از هماهنگی با مقام قضائی اقدام کردند.

سرهنگ امیری افزود: در بازرسی از خودروی وی، ۴۵۰۰ بسته توتون قلیان قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲۱۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان از دستگیری فرد قاچاقچی و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

پلمپ ۴ قهوه خانه متخلف در جوانرود

فرمانده انتظامی جوانرود از پلمپ ۴ قهوه خانه متخلف در این شهرستان و با تلاش مأموران پلیس خبر داد.

سرهنگ “هوشنگ مبارکی” اظهار داشت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر انجام اقدامات غیرقانونی در تعدادی از قهوه خانه‌های جوانرود، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران پلیس در این قهوه خانه‌ها و مشهود بودن اقدامات خلاف قانون، با همکاری دستگاه قضائی نسبت به پلمپ ان ها اقدام شد.

سرهنگ مبارکی در پایان گفت: یکی از برنامه‌های پلیس جوانرود افزایش ارتقا امنیت اجتماعی است که با جدیت در سال جاری دنبال می‌شود.

کشف ۴۴ فقره سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش مأموران پلیس، ۴۴ فقره سرقت طی ۴۸ ساعت گذشته در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی کشف شده است.

سرهنگ “حسین براری” اظهار داشت: کشف قطعات و محتویات داخل خودرو با ۲۳ فقره و کشف خودرو با ۷ فقره بیشترین کشفیات سرقت‌ها را طی ۴۸ ساعت اخیر به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات انجام شده کشف حدود ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۲۴ خرده فروش مواد و معرفی آنها به دستگاه قضائی بوده است.

سرهنگ براری توقیف ۳۵ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف را از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان کرمانشاه برشمرد./مرصاد

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :