به گزارش کلهرنیوز ، سردار منوچهر امان اللهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه ۲ باند سازمان یافته، قصد انتقال مقدار زیادی مواد مخدر به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، موفق به ردیابی مسیر تردد خودروی قاچاقچیان مواد مخدر شده و پس از مدتی تعقیب به صورت نامحسوس، در فرصتی مناسب، نسبت به توقیف آنها اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی از ۶ دستگاه خودروی قاچاقچیان مجموعاً ۲۱۱ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ۷ نفر نیز دستگیر شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰۰ نفر از عوامل مرتبط با مواد مخدر در سطح استان دستگیر و جمع آوری شده اند.

سردار امان اللهی با بیان اینکه ۵۰۰ نفر این افراد را معتادان متجاهر تشکیل می‌دهند، افزود: ۳۰۰ نفر نیز قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر بوده اند که به ترتیب تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد و دستگاه قضائی شده اند.

وی در پایان پاکسازی نقاط آلوده و برخورد جدی با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر را از اولویت‌های کاری پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

منبع: مهر

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :