به گزارش کلهرنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه ، محمدرضا مردانی در جلسه معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: پیشرفت دانشگاه در عرصه های مختلف با مشارکت، همدلی و همکاری در راستای اعتلای اهداف دانشگاه میسر می شود و این وضعیت با مدیریت جدید در استان کرمانشاه در گرو برادری و همدلی خواهد بود که با این رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه می تواند به قطب علمی و فرهنگی غرب کشور تبدیل شود.
وی در ادامه با بیان اینکه کشورمان در چهل سال گذشته توانسته است با وجود خصومت های دشمنان و توطئه های متعدد به عنوان قدرت منطقه شناخته شود، گفت: امروز کشور ما همواره در حال پیشرفت و توسعه است و توانسته است نفوذ و قدرت خود را در ارتقای علمی، فرهنگی و دفاعی چنان افزایش دهد که به عنوان پرچم دار قدرت اصلی و توانمند در منطقه شناخته شود.
وی اظهار داشت: براساس همین توانمندی است که دشمن نقاط قوت نظام را هدف کور خود قرار داده است و فرزندان سبز پوش این آب و خاک را ناجوانمردانه تروریسم معرفی می کند در حالی که عظمت ایران و فرزندان آن در گرو همراهی و مشارکت مردم و نظام به دست آمده است.
مردانی در خصوص وضعیت کنونی دانشگاه آزاد اسلامی نیز تصریح کرد: مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی که اداره آن به صورت درآمد و هزینه است و براساس تلاش هایی که انجام می شود نتیجه حاصل می شود کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است به همین دلیل قبول مسئولیت در چنین شرایط سخت کاری اقدامی ایثارگرانه و جهادی است.
وی افزود: حرکت های امید آفرین در دانشگاه آزاد اسلامی در حال افزایش است تا در مقطع سخت افزاری و روزآمدی گذر کرده و با رویکرد حل مسئله در حوزه ملی و محلی و استفاده از تمام ظرفیت های موجود در سطح کشور از اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی است بگونه ای که به عنوان یک رکن در آموزش عالی با رویکرد علمی و نرم افزاری نقش ممتازی ایفا کند.
مدیرکل انتصابات و تعالی مدیران دانشگاه آزاد، تربیت نیروی انسانی را در دانشگاه مهم ارزیابی و اظهار کرد: در ارتقای کیفیت کار پرورش نیروی انسانی و کادر سازی مدیریتی برای نظام می بایست نقش تعیین کننده داشته باشیم و بیش از وظیفه متعارف آموزشی در دانشگاه به سمت مهارت محوری و پرورش نیروی انسانی خلاق و متخصص در کنار علم آموزی و استفاده از ظرفیت جوان و کارآفرین حرکت کند تا در آینده این دانشگاه منزلت علمی و جایگاه نخست انتخاب داوطلبان را به خود اختصاص دهد و تقویت این جایگاه مطالبه جدی مدیران کنونی دانشگاه آزاد اسلامی است.
مردانی توجه اساسی مسئله تعلیم و تربیت و کیفی سازی با رویکرد علمی و مهارتی را مهم ارزیابی کرد و گفت: توجه به تربیت دینی و ارتقای جایگاه فرهنگی در جامعه از دیگر اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید است و انتظار می رود مدیریت جدید استان نیز در بهبود روند فعالیت های دانشجویی، فرهنگی، علمی، آموزشی و پژوهشی گام های اساسی بردارد و از ظرفیت موجود در واحد های این استان بستر مناسبی برای کسب جایگاه برتر در سطح سایر واحدهای دانشگاه و کمک به توسعه همه جانبه کشور استفاده کند.
در این جلسه از خدمات دکتر محمدرضا حبیبی سرپرست پیشین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه تقدیر و دکتر جهانشیرامینی به جای وی معرفی شد.
دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه بیش از ۳۰ هزار دانشجو دارد.

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :