در دیدار نوروزی کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی با دکتر کریمی فرماندار اسلام آباد غرب مطرح شد : جشنواره نشاط روستایی در اسلام آباد غرب برگزار می شود.

به گزارش کلهرنیوز ، ‌صبح امروز جمعی از کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب با فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب دیدار نمودند و آغاز سال جدید را به ایشان تبریک گفتند.

در این دیدار موضوع طرح برگزاری جشنواره نشاط روستایی مورد بحث قرار گرفت و دکتر کریمی بر برگزاری این رویداد مهم فرهنگی هنری تاکید کردند.

کریمی در این جلسه بر اهمیت نگاه و توجه به حوزه فرهنگ و هنر تاکید و بیان داشت: ارتقائ فرهنگ و هنر باید به اولویت اصلی متولیان این حوزه تبدیل شود و از همه امکانات در این راستا بهره گرفت‌.

فرماندار اسلام آبادغرب اظهار کرد : توجه به نقاط کم برخوردار به ویژه مناطق روستایی یکی از کارهای ارزشمند است که باید مورد توجه قرار گیرد .

وی بیان داشت: در جشنواره نشاط روستایی باید از ظرفیت همه روستاها بهره گرفت و متناسب با ویژگی های فرهنگی روستاهای منطقه به اجرای برنامه پرداخت.

در این جلسه تمری مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب نیز به جشنواره نشاط روستایی به عنوان یک طرح ارزشمند و تاثیر گذار اشاره و گفت: می توان بخشی از ظرفیت های فرهنگی و هنری‌ روستاهای شهرستان را از طریق این جشنواره شناسایی کرد.

در این جلسه مقرر شد دبیرخانه جشنواره نشاط روستایی با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ، بخشداران مرکزی و بخش حمیل و دهیاران و روسای شورای روستا تشکیل شود./اسلام آبادخبر

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :