به گزارش کلهرنیوز ، هوشنگ بازوند عصر دوشنبه در نشست شورای هماهنگی بازسازی مناطق سیل زده استان که در سرسرای جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این میزان خسارت در حالی به بخش ها و زیرساخت های استان وارد آمد که به اذعان خیلی ها، این حادثه طبیعی به خوبی در استان مدیریت و کنترل شد.
وی با بیان اینکه همراهی مردم با مسئولان نقش بسزایی در کاهش خسارت های وارده داشت، افزود: پیش بینی های به موقع و اقدام های کنترلی انجام گرفته باعث شد به جزء یک مورد خسارت جانی نداشته باشیم و خسارات وارده به منازل مسکونی و واحدهای تجاری و صنفی نیز به حداقل خود رسید.
بازوند با بیان اینکه جاده کرمانشاه به بیستون نیز کاملا دچار آبگرفتگی شده بود و حتی امکان بسته شدن آن وجود داشت اما با مدیریت مناسب تردد در آن ادامه یافت، خاطرنشان کرد: بیشتر خسارت های وارده ناشی از سیل به راه ها و زیرساخت های استان وارده شده که با توجه به سیلاب رخ داده اجتناب ناپذیر بود.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این سیلاب در چند سال اخیر بی سابقه بوده است، گفت: حضور همه جانبه مسئولان در صحنه و تلاش ها و کمک های نیروهای مسلح از ارتش و سپاه گرفته تا نیروی انتظامی و بسیج باعث شد تا بحران رخ داده به خوبی مدیریت شود.
وی ادامه داد: سپاه پل بسیار بزرگی را در یکی از روستاهای صحنه نصب کرد و ارتباط چندین روستا که قطع شده بود را دوباره وصل کرد، کاری که اگر قرار بود دولت انجام دهد باید برای آن ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه می کرد.
بازوند همچنین با بیان اینکه ارتش نیز در تخلیه اسباب و وسایل زندگی مردم مخلصانه پای کار بود، گفت: نیروی انتظامی و بسیج هم به خوبی امنیت مردم را در جریان حادثه سیل تامین کردند تا شاهد یک همدلی و وفاق کم نظیر میان تمامی مسئولان و دستگاه های اجرایی باشیم./ایرنا

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :