به گزارش کلهرنیوز  ،  کمپین «نه به بازپرداخت وام زلزله‌زدگان استان کرمانشاه» با هدف درخواست عدم بازپس گیری وامها و تسهیلات پرداختی به زلزله زدگان استان از دولت تدبیر و امید در شهرستان سرپلذهاب راه اندازی شده است.

این کمپین چند روزی است که کار خود را در فضای مجازی آغاز کرده و به سرعت در حالی عضوگیری است و توده های مختلف مردم و چهره های سرشناس و فعالین فرهنگی در حال پیوستن به این کمپین هستند.

در این کمپین تا کنون بیش از ۲۷ هزار عضو و امضاء جمع آوری کرده است و بانیان آن که از فعالین فرهنگی استان هستند قصد دارند این مطالبه مهم مردم زلزله زده استان را بصورت یک طومار به دفتر نهاد ریاست جمهوری برای بررسی و پیگیری آن ارسال کنند.

بانیان کمپین اعتقاد دارند که مردم زلزله زده استان سرمایه و دارایی خودرا در زلزله ازدست داده و تورم و گرانی بازار خصوصا در بخش مصالح ساختمانی آنچنان بر مردم فشار وارد کرده که تمام توان خود را برای ساخت واحد مسکونی تخریب شده خود گذاشته و دیگر توان بازپرداخت وامها و تسهیلات پرداختی از سوی دولت را ندارند.

این افراد همچنین عنوان کرده اند که یک نسخه از طومار را نیز برای مجلس شورای اسلامی ارسال خواهند کرد تا نمایندگان و وکلای ملت در مجلس این مطالبه مهم زلزله زدگان را پیگیری کنند.

باید دید که آیا این کمپین می تواند مطالبه مهم مردم زلزله زده استان را محقق کند…

مرصاد

این خبر را به اشتراک بگذارید :