به گزارش کلهرنیوز ، غلامرضا رضایی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد، در خصوص اقدامات و تمهیدات آتش نشانی برای خدمات رسانی به زائران حسینی طی مراسم اربعین امسال اظهار داشت: از این نظر استان های کرمانشاه، تهران و ارومیه به عنوان استان های معین مرز خسروی تعیین شده اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه افزود: علاوه بر پوشش مرز خسروی، مسیر تردد زوار از کنگاور تا خسروی را نیز پوشش می دهیم.

این مسئول تصریح کرد: طبق تمهیدات اندیشیده شده موکب ها و محل های اسکان زائران را پوشش داده و آموزش ها و توصیه های لازم به آنها ارائه می شود.

رضایی ادامه داد:همچنین بر ایمنی مراکز و اماکن بین راهی نیز نظارت خواهیم کرد و آنها باید تجهیزات ایمنی مورد نیاز چون کپسول آتش نشانی و… را برای حوادث احتمالی تامین کنند.

وی از استقرار حداقل ۴ دستگاه خودرو آتش نشانی در مرز خسروی خبر داد و گفت: علاوه بر استقرار یک دستگاه خودرو در ورودی کنگاور و پوشش موکب ها، خودروها و نیروهای ما در مناطق و موکب های پرتردد مسیر زائران به صورت ثابت مستقر هستند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از آمادگی کامل نیروهای ستادی و عملیاتی آتش نشانی به این منظور خبر داد و تصریح کرد: مرخصی های نیروها نیز طی این ایام لغو شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: طی ایام اربعین در بحث تامین ایمنی و خدمات آتش نشانی تمام مسیر تردد زائران را پوشش خواهیم داد و تمام تلاشمان را نیز در این زمینه به کار خواهیم بست.

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :