به گزارش کلهرنیوز به نقل از مرصاد ، مراسم کلنگ زنی ساخت ۱۱۱واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه  در مناطق محروم منطقه اورامانات با حضور سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف، سردار آسیابانی جانشین قرارگاه منطقه ای نجف اشرف، سرهنگ حبیبی نماینده سپاه در موضوع مسکن، رضوان مدنی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

طبق توافق صورت گرفته با قرارگاه محرومیت زدایی نجف اشرف۱۱۱ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در روستای حسن آباد شهرستان روانسر احداث خواهد شد.

سردار محمد نظر عظیمی، فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف در این مراسم با تشکر از پیگیری هایرضوان مدنی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه برای کمک به رفاه و آسایش مددجویان تحت پوشش، گفت: برای سپاه افتخاری است که به مردم منطقه اورامانات که در زمان دفاع مقدس رشادت های بسیاری  از خود نشان دادند، خدمت کند.

وی با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مناطق محروم، افزود: سپاه همواره در کنار مردم منطقه اورامانات بوده و در بحث محرومیت زدایی در این مناطق اقدامات خوبی را انجام داده است.

ئئئئ

فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف خاطرنشان کرد: ساخت ۱۱۱ واحد مسکونی برای مددجویان طبق تفاهم نامه با سازمان بهزیستی با تمام توان و به خوبی انجام خواهد شد.

فاطمه رضوان مدنی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این مراسم  با تشکر از همکاری های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در حمایت از مددجویان بهزیستی، گفت: طبق تفاهم نامه کشوری سازمان بهزیستی با قرارگاه محرومیت زدایی قرار است ۵ هزار و ۲۵۲ واحد مسکونی برای مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی ساخت شود که از این تعداد ۱۱۱ واحد سهم مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: قرار است این واحد مسکونی که امروز در روستای حسن آباد کلنگ زنی شد برای خانواده دارای دو معلول نیازمند ساخته شود که فاقد مسکن هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین به برنامه های مشترک بهزیستی و سپاه در کمک به مددجویان اشاره کرد و گفت: اهدای ۱۶۰ سری جهیزیه به زوج های تحت پوشش منطقه اورامانات و اهدای ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند از جمله برنامه های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان بوده که انجام شده است.

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :