به گزارش کلهرنیوز ، فتاح ، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۷۲هزار کارت سوخت در استان صادر شده و ۱۷هزار کارت سوخت دیگر در باجه معطل نگهداری می‌شود که علت معطل ماندن کارتها تغییر آدرس افراد و نیز تغییر مالکیت کارتهاست.

مدیر کل پست استان کرمانشاه با اشاره به اینکه افرادی که دارای مالکیت خودرو باشند کارت سوخت به‌نام آنها صادر خواهد شد خاطرنشان کرد: این افراد می‌توانند با وارد شدن به سایت  شرکت ملی پست موقعیت کارت سوختی خود را که برای آنها صادرشده مشخص کنند.

وی با بیان اینکه مالکین خودرو اگر درخواست کارت سوخت المثنی و یا مفقودی دارند باید  به پلیس به علاوه ده مراجعه کنند خاطرنشان کرد: افرادی که مالکیت خودرو به‌نام آنهاست به‌طور حتم کارت سوخت به اسم آنها صادر شده و رمز کارت سوخت چهار رقم آخر کد ملی آنها است.

مدیر کل پست استان کرمانشاه خاطرنشان کرد:شهروندان قبل از مراجعه به واحدهای پستی از ارسال کارت به این مراکز از طریق مراجعه به پورتال شرکت ملی پست اطمینان حاصل نمایند.

فتاح با اشاره به اینکه ۱۷مرکز پستی کار خدمات را انجام می‌دهند عنوان کرد: ناحیه مرکزی پستی در شریعتی، ناحیه یک پستی شهید قندی در میدان مرکزی و ناحیه دو پستی در شهرک مسکن مستقر است./تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :