به گزارش کلهرنیوز ، محسن دارابی ، با بیان اینکه زمانی باید نگران گرانی بود که قیمت حامل‌های انرژی افزایش یافته باشد اظهار داشت: اکنون از سبد انرژی تنها بنزین گران شده و بیش از ۹۰ درصد حمل و نقل کالاها از طریق خودروهای گازوئیل‌سوز انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه افزایش قیمت بنزین اثر چندانی روی افزایش قیمت کالاها ندارد گفت: از زمان اجرای طرح افزایش قیمت بنزین گشت‌های مشترک به صورت سه ضلع اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و معاونت بازرسی صنعت و معدن استان تشکیل شده است.

وی افزود: علاقه‌مند به برخورد شتابان در حوزه بازار نیستیم اما چنانچه کسی بخواهد از این فضا سوءاستفاده کند به طور جدی با آن برخورد می‌شود و با کسی تعارف نداریم.

دارابی با بیان اینکه پرونده دو مرکز نصب CNG در استان به تعزیرات حکومتی ارسال شد اظهار داشت: بدون هیچگونه اقماضی با این واحدها برخورد و حکم اخلالگران طی ۷۲ ساعت در سقف جریمه صادر می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه تلاش می‌شود تعداد خطوط سامانه ۱۲۴ افزایش یابد گفت: چنانچه خطوط مشغول باشد به ساختمان سازمان صنعت، معدن و تجارت جنب شهرداری منطقه سه مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه در سال گذشته در قله تورمی کشور قرار داشت گفت: رتبه تورمی استان اکنون در جایگاه ۲۳ کشور قرار دارد و تنها هشت استان ارزان‌تر هستند./تسنیم

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :