به گزارش کلهرنیوز ، فریبرز کرمی اظهار داشت: بیش از ۴۴ گروه ثابت در راهدارخانه‌های استان مستقر هستند و در زمستان به حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات کار عملیات برف‌روبی در زمستان را انجام می‌دهند عنوان کرد: بیش از ۳۷ هزار تن شن و نمک خریداری و در راهدارخانه‌های بین‌راهی ذخیره شده است.

کرمی گفت: بیش از ۵۰۰ نفر از کارکنان راهداری به‌صورت آماده‌باش هستند گفت: مسیرها و راه‌های استان از طریق دوربین‌های الکترونیکی مستقر در جاده‌ها رصد می‌شوند و نیاز به حضور مستمر ناظران و گشت‌های فیزیکی نیست.

وی با اشاره به اینکه تعداد اکیپ‌های راهداری به میزان راه‌ها محدود است بیان کرد: نباید هموطنان صبر داشته باشند و برای خدمت‌رسانی راه‌های پرتردد از جمله راه‌های شریانی و بین‌شهری در اولویت قرار دارند و راه‌های روستایی در مرحله بعد قرار دارند.

کرمی با بیان اینکه تمامی ماشین‌آلات راهداری رفع نقص شده و آماده خدمت‌رسانی هستند بیان کرد: باید نسبت به تأمین تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز و امکانات راهداری زمستانی اقدام کنیم و مسئولان باید در این زمینه کمک کنند.

وی درباره اقدامات انجام شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ۴۸ ساعت گذشته عنوان کرد: برف‌روبی و نمک پاشی راه‌های اصلی و فرعی ۲۴۰ کیلومتر باند، بازگشایی راه‌های روستایی ۱۶۰ کیلومتر باند و برفروبی ۱۲ محور از جمله این اقدامات است.

کرمی تعداد ماشین‌آلات درگیر برف‌روبی را ۲۲ دستگاه عنوان کرد و گفت: ۳۰ نفر نیروی انسانی به‌کار گرفته و ۱۴۰ تن نمک استفاده شده و به ۶۵ دستگاه ماشین در راه مانده کمک‌رسانی شده است./تسنیم

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :