به گزارش کلهرنیوز ،  عبدالرضا مصری ظهر امروز پنج شنبه در مراسم تجلیل از صادر کنندگان برتر استان که در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در طول تاریخ انقلاب کشور ما شاهد شرایط سخت بسیاری بود، اما همدلی و همراهی مردم سبب شد از آنها عبور کنیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت در گذشته کشور ما حدود ۲.۴ میلیون بشکه صادرات نفتی داشتیم با آن امکان اداره مالی کشور فراهم بود اما امروز چنین بنیه ای نداریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز این میزان صادرات نفتی به ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار بشکه رسیده است و این شرایط سختی را برای کشورمان رقم زده زده که باید شرایط کشور را دریابیم.

این‌ نماینده مجلس گفت: اگر بپذیریم اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم، به طور قطع ستاد پشتیبانی کننده این جنگ صادرکنندگان هستند.

مصری گفت: تجربه به ما نشان داده هر چه کشور ما قوی‌تر می‌شود، دشمن به خاطر راهبردهایی که برای خود تعریف کرده است فشارها را افزایش می دهد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همانطور که تحریم‌ها برای ما سخت است برای دشمن نیز سختی‌ها را به دنبال دارد چرا که این تحریم ها به هم‌پیمانان ما خسارت وارد می کند و دشمن ما مجبور است خسارت ها را برای آنها جبران کند.

وی ادامه داد: قبل از آبان ماه آمریکا مرتب برای مذاکره با کشورمان واسطه می فرستاد چون مهره های چیده شده به نفع ما بود و دشمن احساس ضعف می کرد، اما متاسفانه با یک تصمیم غلط در مورد افزایش نرخ بنزین این قضیه برعکس و دشمن امیدوار شد که اتفاقاتی در کشور رخ می دهد.

مصری گفت: شبی که قصد داشتند نرخ بنزین را افزایش دهند بنده در کرمانشاه بودم و با مسئولین ذیربط تماس گرفتم که این کار اشتباهی است و شرایط را برای کشور سخت می‌کند اما استاندار کرمانشاه را فرستادند که به من اطمینان خاطر دهد که شرایط تحت کنترل است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهید سلیمانی به مراتب برای دشمن خطرناک تر از سردار سلیمانی خواهد بود، خاطرنشان کرد: این سردار بزرگوار با حضور در جنگ های آنچنانی ممکن بود مورد اصابت تیر از طرف پیاده‌نظام داعش قرار گیرد و به شهادت برسد اما شهادت حق سردار بود لذا باید به دست شقی‌ترین دشمن‌ قلدر به شهادت می رسید.

نایب رئیس مجلس بیان داشت: پس از شهادت سردار، با حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر ایشان دوباره مواضع دشمن تغییر کرد.

مصری افزود: اگر در مقابل این شرایط سخت سربلند و پیروز باشیم باید مقاومت و استقامت کنیم و این کار نیاز به یک همت همگانی دارد.

وی اظهار داشت: شرایط حاکم بر کشور شرایط سختی است و برخی سفره‌هایشان‌ خالی شده لذا باید افرادی که توانایی دارند به آنها کمک کنند و مطمئن باشید بالاخره این قله فتح خواهد شد و پیروز صحنه ما خواهیم‌ بود.

نایب رئیس مجلس با بیان این که جمعیت حاضر در شهادت شهید سلیمانی در آینده دو مکمل دیگر را پیش رو دارند، گفت: دو رفراندوم ۲۲ بهمن و انتخابات را پیش رو داریم که دشمن منتظر است نتایج این دو رفراندوم را بررسی کند.

وی تصریح کرد: جمعیتی که در شهادت سردار سلیمانی حضور داشتند باید در این دور رفراندوم نیز حضور پیدا کنند و به لحاظ فکری برای مردم جهان تثبیت کنند که مردم به دلیل باور ملی و دینی در مراسمات حضور پیدا می کنند.

این مسئول اظهار داشت: حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن و انتخابات می‌تواند هیمنه دشمن را در هم بشکند و رعب و وحشتی که دشمن از جمعیت حضور مردم در مراسم شهید سلیمانی برایش به وجود آمده بود تشدید کند./مرصاد

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :