به گزارش کلهرنیوز ، مرزبان نظری ، با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۲ مقرر شد اصلاح سیستم گرمایشی مدارس در دستور کار قرار گیرد اظهار داشت: تاکنون در بیش از ۹۰۰ مدرسه استان کرمانشاه اصلاح سیستم‌های گرمایشی انجام شده است.

وی عنوان کرد: استان کرمانشاه ۳۸۷۰ فضای آموزشی دارد که تاکنون اصلاح سیستم گرمایشی ۹۵۴ مدرسه با ۷۵۵۰ کلاس درس و اعتبار ۵۰ میلیارد تومان انجام شده است.

نظری گفت: اصلاح سیستم گرمایشی ۸۲۰ مدرسه در سطح استان با ۱۵۲۵ کلاس درس باقی مانده که حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا براساس برنامه تا پایان سال ۹۹ جمع‌آوری شوند.

وی با اشاره به اینکه قرار است تا پایان سال سیستم گرمایشی ۴۵۵ مدرسه دیگر اصلاح شود افزود: از سال۱۳۹۲ تاکنون با اعتباری بالغ بر۵۰ میلیارد تومان تمامی مدارس بالای سه کلاس در سطح استان به سیستم حرارت مرکزی شوفاژ و پکیج مجهز شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس بیان کرد: امسال ۸۲۱ کلاس درس روستایی با اعتبار ۱۳۷ میلیارد ریال به سیستم گرمایشی حرارت مرکزی و شوفاژ  مجهز شده و دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر امسال ۲۰ مدرسه با ۶۸ کلاس درس با زیربنای ۱۰ هزار و ۶۴۵ و با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد./تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :