ساعات پایانی سال ۱۳۹۸ در حال سپری شدن است،روزهایی که در آن، شیوع ویروس کرونا نه تنها کشور عزیزمان ایران که بسیاری از کشورهای جهان را با چالش جدی روبرو کرده است.

امیدواریم به فضل و کرم خداوند رحمان این عارضه عمومی و این ویروس منحوسهر چه زودتر از کشورمان و از پهنه همه سرزمین‌های جهان دور شود و نشاط و رونق به جامعه و جهان بازگردد.ما ایرانی ها بر اساس سنت دیرین خود، در چنین ایامی به استقبال بهار می رویم و نوروز باستانی و زنده شدن حیات را جشن می‌گیریم.

این در حالی است که در هفته های پایان سال ، تلاش همگان متمرکز بر ریشه‌کن کردن این بیماری منحوس و فراگیر در کشور بوده است . تعدادی از عزیران سرزمینمان به این بیماری مبتلا شده‌اند، و تعدادی هم متاسفانه جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده‌اند.

برای همه بیماران سلامتی، برای درگذشتگان رحمت و غفران الهی و برای خانواده‌های داغدار صبر و شکیبایی آرزو می‌کنیم.

اینک و در آستانه تحویل سال نو ،بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و امید و هم چنین عالی نگه داشتن روحیه با دعا و نیایش به درگاه باری تعالی، برای پایان یافتن و از بین رفتن این ویروس نامیمون هستیم.

 

پس بیاییم امسال از پشت پنجره آپارتمان های دلگیر، آمدن دوباره بهار را انتظار کشیم و چشم به راه اشعه های خورشید فروزان بنشینیمو موقع تحویل سال از ته دل برای پزشکان و پرستارانی که در بیمارستان ها از جان خود مایه گذاشته اند، دعا کنیم.

 

دیدن زیبایی های دنیا از پشت حصارها و پنجره های قرنطینه هم لذت بخش است. هرچه در این روزها هستند خانواده هایی که عزادار از دست دادن عزیزانشان هستند اما در خانه می مانیم تا به تداوم این سوگ دامن نزنیم و شاهد مرگ هیچ عزیزی نباشیم.

 

آری، در خانه می مانیم تا زندگی بیش از این برای پزشکان و پرستاران تلخ نشود .

 

آری، در خانه می مانیم و بهار را با تمام سختی هایش به انتظار می نشینیم.

 

آری، در خانه می مانیم و دوباره سبز می شویم.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن ایام بهار و نوروز باستانی و زیبای ایرانی، از درگاه خداوند متعال برای مردمان سرزمینم ، سلامتی ،شادکامی و عزتمندی آرزو می کنم .

ازهمه عزیران خواهش می کنم که همه با هم، از دید و بازدید عید پرهیز نماییم و تبریکات خودمان را برای عزیزانمان از طریق پیامک، تلفن، تماس تصویری ،رسانه های اجتماعی و…  اعلام نماییم ، تا زنجیره این ویروس قطع و انشالله پس از برطرف شدن و از بین رفتن این ویروس منحوس گرم تر از گذشته عزیزانمان را درآغوش بگیریم.

ساعات پایانی ۹۸

همایون رنجبر

مدیر مسوول پایگاه خبری تحلیلی کلهرنیوز

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :