به گزارش کلهرنیوز، امیر فرهاد آریانفر در گفتگو با  شبکه اطلاع رسانی مرصاد از انجام «رژه خدمت» به مناسبت روز ارتش خبر داد و اظهار داشت: این مراسم همزمان با سراسر کشور در پادگان شهید سروران کرمانشاه برگزار خواهد شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور افزود: این مراسم با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» و لحاظ کردن تمام پروتکل‌های بهداشتی که از طریق دانشگاه علوم پزشکی اعلام شده برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این مراسم که با حضور استاندار کرمانشاه برگزار می‌شود یگان‌های جنگ نوین و یگان‌های بهداشت و درمان اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند.

امیر آریانفر ادامه داد: این مراسم در راستای گرامیداشت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروهای زمینی و همچنین به یاد، نام و خاطره شهدا به خصوص سپهبدهای اخلاص شهید قرنی، صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی شکل گرفته است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان پس از رژه نیروهای ارتش عملیات گندزدایی مکان‌های پرخطر که نیاز به ضدعفونی داشته باشند، انجام می‌شود.

وی بیان داشت: یگان‌های جنگ نوین در پشتیبانی از دانشگاه علوم پزشکی آمادگی برای عملیات تب سنجی و ارائه سایر خدمات را دارند.

اقدامات ارتش در مقابله با بیماری کرونا

امیر آریانفر همچنین اشاره‌ای به اقدامات ارتش برای مقابله با ویروس کرونا همزمان با شیوع این بیماری در استان کرمانشاه داشت و افزود: همزمان با شیوع این بیماری در استان و لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص ورود نیروهای مسلح در مقابله با این ویروس منحوس، نیروهای ارتش در نقاط مختلف استان به ویژه شهر کرمانشاه به ضدعفونی معابر، ادرات، سازمانها و اماکن پرتردد به طور مستمر و مداوم کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور بیان داشت: در ۲ شهر بزرگ قم و رشت نقاهتگاه‌هایی با ۲۵۰ تخت آماده شد و در سطح استان کرمانشاه نیز نقاهتگاهی با ۳۲۰ تخت را با کادر درمانی آماده و مهیا کردیم.

وی تصریح کرد: همچنین این آمادگی را داریم که بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی و سلسله مراتب هر جا که نیاز باشد نقاهتگاه و بیمارستان صحرایی دایر کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :