به گزارش کلهرنیوز ، «مهدی محمدی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این ۱۶ نفر شامل چهار نفر در کرمانشاه، چهار نفر در کنگاور، ۲ نفر در سنقر و در شهرستان های اسلام آبادغرب، پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب و دالاهو نیز هر کدام یک نفر می شود.

وی با اشاره به این که هم اکنون ۸۳۷ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۸ نفر با علایم ویروس کرونا بستری و ۱۳۳ نفر هم پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

محدودیت‌ها منجر به کاهش شیوع ویروس کرونا شد

استاندار کرمانشاه اعلام کرد که اعمال محدودیت‌ها منجر به کاهش شیوع ویروس کرونا و آمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان شده است.

«هوشنگ بازوند» روز چهارشنبه در نشست شورای گفت وگو دولت و بخش خصوصی اظهارداشت: شرایط استان ما تا قبل از اعمال محدودیت ها بسیار دشوار بود؛ در حالی که ما خود را برای بستری هزار نفر آماده کرده بودیم، آمار بستری ها در آبان ماه به یک هزار و ۲۶۰ نفر رسید.

وی با یادآوری اینکه در زمان اوج بیماری میزان مرگ و میر کرونا در کرمانشاه به روزی ۲۴ نفر هم رسید، افزود: محدودیت های نیم بند ساعت ۱۸ به بعد که اجرایی شد منجر به کاهش آمار مبتلایان شد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم کرمانشاه با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در روزهای اخیر همکاری خوبی برای اجرای اعمال محدودیت های ۱۵ روزه داشتند، اعلام کرد: آمار بیماران بستری کرونا در استان کرمانشاه از یک هزار و ۲۶۵ نفر اکنون به ۸۳۷ رسیده است که نشان از تاثیرگذاری محدودیت ها دارد.

بازوند گفت: براساس برآوردهای انجام شده اکنون ۷۰ درصد مردم کرمانشاه در اجرای اعمال محدودیت های جدید با دولت همکاری دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :