به گزارش کلهرنیوز، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار مرصاد، اظهار داشت: مردم باید خودشان این فضا را درک کنند که مسافرت رفتن و شرکت در تجمعات آسیب زا است و خطر تنها دیگران را تهدید نمی‌کند بلکه ممکن است آنها هم گرفتار شوند.

وی افزود: این تعطیلات وسوسه ای می شود که مردم دوباره به مسافرت بروند در حالی که اگر تعطیلات نباشد وسوسه مسافرت رفتن وجود نخواهد داشت.

حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد: مردم قبل از اعمال محدودیت های تردد به مسافرت رفته اند پس چطور می توان به آنها گفت که در منزل بمانند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: با اعلام تعطیلی مردم تحریک می‌ شوند که به مسافرت بروند.

حجت الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: باید فرهنگ سازی شود که مردم خودشان در منزل بمانند و در تجمعات گسترده که در معرض آلودگی قرار دارد، حضور نیابند زیرا ممکن است خودشان گرفتار شوند و یکی از قربانیان باشند همان گونه که عده ای باور نمی کردند روزی گرفتار این ماجرا شوند.

وی درباره استفاده از وسائل نقلیه عمومی برای مسافرت افزود: در وسایل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس های امروزی و هواپیما پنجره ها بسته است و آلودگی وجود دارد.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اينکه باید محدودیت استفاده از وسائل نقلیه عمومی در این شرايط در پروتکل های بهداشتی لحاظ شود، گفت: ویروس دلتا در فضای باز هم منتقل می‌شود و شرایط در فضای بسته بدتر خواهد بود.

وی عنوان کرد: امیدوارم همه مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا هر چه سریعتر سلامت عمومی به جامعه بازگردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :