به گزارش کلهرنیوز به نقل از تسنیم کرمانشاه، عصر امروز در جلسه‌ای با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، مدیران کل امنیتی و انتظامی همچنین سیاسی و انتخابات استانداری تودیع و تکریم شدند.

معاون استاندار کرمانشاه در این جلسه که با حضور کارشناسان دفاتر امنیتی و سیاسی تشکیل شد، با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات نصرت‌الله مرادی مدیرکل امنیتی و انتظامی در حوزه تامین امنیت استان گفت: مدیرکل امنیتی و انتظامی به دلیل بازنشستگی تودیع می‌شود.

حسین خوش اقبال با تقدیر از خدمات جلیل بالایی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت: در مدت مسئولیت وی با وجود گستردگی کار و همزمانی مسئولیت سرپرستی فرمانداری پاوه، مسئولیت‌های محوله به خوبی انجام شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بر ادامه پیشبرد امور با همراهی و همکاری با سرپرستان در دو دفتر سیاسی و امنیتی تاکید کرد و افزود: مسئولیت‌ها  گذرا و کوتاه هستند آنچه که به یادگار می‌ماند نام نیک خواهد بود.

خوش اقبال تصریح کرد: امروز همه در یک کشتی قرار گرفته‌ایم و دولت متعلق به همه مردم است و از این رو باید به موفقیت دولت کمک کنیم چرا که از ناکامی دولت نظام ضربه می‌بیند و در مقابل از موفقیت آن همه سود خواهند برد.

با تقدیر از خدمات نصرت‌الله مرادی مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی، رسول مرادی به عنوان سرپرست این دفتر تعیین شد و با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات جلیل بالایی مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات، لادن اکبری به عنوان سرپرست این دفتر استانداری تعیین شد.

به گزارش تسنیم، پیش از این رسول مجد به‌عنوان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه و محسن ارجمندی به سمت سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه منصوب شده بودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :