به گزارش کلهرنیوز به نقل از روابط عمومی ستاد؛علی حسینی روز گذشته در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه با اشاره به ابعاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر را نباید فقط به یک حوزه کاهش بدهیم، زیرا مرتبط با تمامی ابعاد زندگی یک فرد مسلمان است.

سرپرست معاونت علمی و مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه افزود: هر یک از ادارات استان وظایفی تخصصی دارند و آن‌ها متناسب با وظایف خود می‌توانند به صورت تخصصی به مساله احیای امر به معروف و نهی از منکر بپردازند.

وی با اشاره به وظایف سازمانی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه، خطاب به اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر این اداره کل گفت: بررسی کنید و ببینید در این وظایف سازمانی چه معروفات و منکراتی وجود دارد و به آن‌ها بپردازید.

حسینی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر فقط وظیفه اعضای شورا نیست، گفت: کاری کنید که تمام افرادی که مرتبط با این اداره هستند، خودشان آمر به معروف و ناهی از منکر خوبی باشند.

وی با اشاره به اقدامات ستاد استان در حوزه آموزش و پژوهش‌های مرتبط با امر به معروف و‌نهی از منکر گفت: اقدامات خوبی در حوزه آموزش و پژوهش مرتبط با امر به معروف در کرمانشاه در حال انجام است و با این اقدامات در کنار کمک نخبگان به نتایج مطلوبی می‌رسیم.

حسینی با اشاره به دوره‌های آموزشی مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر توسط ستاد گفت: این دوره‌ها می‌توانند به افراد برای آشنایی کامل‌تر نسبت به امر به معروف و نهی از منکر کمک کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :