به گزارش کلهرنیوز به نقل از ایسنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر کاشیما و کسب عنوان نایب قهرمان گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آن‌ها قهرمانان من هستند. تلاش زیادی کردند و آن‌ها برای من پیروز هستند.

وی ادامه داد: جو خیلی خوبی در ورزشگاه حاکم بود. در جوی بسیار زیبا در ورزشگاه بود و هواداران‌مان نشان دادند در دنیا بهترین هستند. بابت این حمایت و تشویق بسیار بزرگ، از آن‌ها تشکر می‌کنم. متاسفم قهرمان نشدیم. به کاشیما تبریک می‌گویم. بازی به گونه‌ای بود که هر کدام از دو تیم می‌توانستند پیروز شوند.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: در تاریخ آسیا هرگز چنین فینالی در چنین فضایی برگزار نشده بود. هواداران و بازیکنانم به دنیا نشان دادند فوتبال در ایران چطور انجام می‌شود. از گرشاسبی و هیات مدیره محترم تشکر می‌کنم. در این نتیجه درخشان خیلی‌ها سهیم بودند. بعد از باخت در لیگ قهرمانان آسیا، ساده نیست شرایط را برگردانید. انتظار داریم همین موضوع انگیزه‌ای برای کار بیشتر و نتایج بهتر باشد.

وی با بیان این‌که انصاری مصدوم شده است، افزود: نتایج نشان می‌دهد که مصدومیت او ساده نیست. یک بار دیگر به بازیکنانم به خاطر نتایج‌مان تبریک می‌گویم. برای کاشیما در جام باشگاه‌های جهان آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی پرسپولیس درباره دستان خالیش روی نیمکت در این بازی، گفت: همیشه گفتم که به بازیکنانم اعتماد زیادی دارم. ما تجربه کمی در بازی‌های در این سطح داریم. در کنار سه بازیکنی که از تیم ما رفتند، سه بازیکن دیگر مصدوم شدند. ماهینی و عالیشاه مصدوم بودند و سیامک نعمتی محروم شد. با این حال همین تیم خیلی عالی بازی کرد. باز هم به بازیکنانم تبریک می‌گویم. به گذشته فکر نمی‌کنم و به مسیر پیش روی فکر خواهم کرد.

او در واکنش به این‌که چرا تیمش از نظر هجومی قدرت لازم را نداشت و بدون تمرکز بازی کرد، اظهار کرد: ما یک تیم جوان داریم. آن‌ها دوست دارند هجومی بازی کنند و ما هجومی هستیم. به هر حال حریف جایگاه خاص خودش در بازی را دارد. آن ها خیلی سریع پاسکاری می کردند و طبیعی است که نتوانستیم به خواسته همیشگی خودمان برسیم. همین الان تعداد بازی بازیکنان جوان ما در آسیا بیش از لیگ برتر است. طبیعی است که به خاطر تجربه کم نمی‌توانند با سرعت در مسابقاتی که سخت‌ترین مسابقات در آسیا است، تطبیق پیدا کنند.

او افزود: خیلی سخت است به مدت ۹۰ دقیقه با کاشیما هجومی بازی کنیم. این موضوع را می‌توان در بازی رفت مشاهده کرد. اما هیچ گلایه‌ای از بازیکنانم نمی‌توانم داشته باشم.

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :