به گزارش کلهرنیوز ، دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری این رقابت ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقه ها به مدت ۲ روز با حضور کشتی گیران استان های مازندران، کرمانشاه، همدان، تهران، توابع تهران، البرز، لرستان، گلستان، گیلان و خراسان شمالی برگزار می شود.
منصور کیانی اظهار داشت: کشتی گیران تیم های شرکت کننده این رقابت ها در ۱۰ وزن قانونی ۵۷ ، ۶۱ ، ۶۵ ، ۷۰، ۷۴، ۷۹، ۸۶ ، ۹۲ ، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم و در ۲ گروه پنج تیمی با هم به رقابت می پردازند.
وی اضافه کرد: تیم های گیلان، همدان، تهران، مازندران و گلستان تیم های گروه اول و تیم های لرستان، توابع تهران، البرز، کرمانشاه و خراسان شمالی تیم های گروه دوم هستند که تا پایان امشب ۲۰ دیدار بین کشتی گیران برگزار و تا ظهر فردا شاهد اتمام مسابقه ها و مشخص شدن نتایج و معرفی برگزیدگان خواهیم بود.
وی ادامه داد: نفرات برتر این رقابت ها علاوه بر کسب سهمیه حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی، مجوز شرکت در جام بین المللی تختی را نیز بدست خواهند آورد.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه گفت: امروز شاهد وزن کشی و رده بندی بودیم و شروع مسابقه های این دوره نیز با رقابت تیم های گیلان و همدان و تهران و مازندران بود.
کیانی ، ترکیب تیم کشتی استان کرمانشاه در این مسابقه ها را خیراله قهرمانی در وزن ۶۱ کیلوگرم، بهزاد بهروزی در وزن ۶۵ کیلوگرم، یزدان ثنایی در وزن ۷۰ کیلوگرم، رضا افضلی در وزن ۷۴ کیلوگرم، محمدجواد حمیدی در وزن ۷۹ کیلوگرم، ساسان بریموندی در وزن ۸۶ کیلوگرم، ارشک محبی در وزن ۹۲ کیلوگرم، جواد نظری در وزن ۹۷ کیلوگرم و یدالله محبی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم اعلام کرد.
وی ادامه داد: کرمانشاه تاکنون فینالیست سه دوره این رقابت‌ها بوده و امید است این دوره با توجه به شرایط میزبانی به مقام نخست رقابت ها دست پیدا کنیم.
قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، ۲ هزار و ۲۰۸ ورزشکار سازمان یافته و ۲۳ هیات ورزشی فعال دارد که مجموعه فضاهای ورزشی این شهرستان شامل هشت سرسرای ورزشی سرپوشیده ، یک استخر روباز، یک پیست دو و میدانی، یک زمین چمن فوتبال و چند زمین چمن روستایی است.

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :