به گزارش کلهرنیوز ، محمدحسین محبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۷۵ کشتی گیر دعوت شده در قالب ۱۰ وزن از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران به تیم ملی دعوت شده اند.
وی ادامه داد: از مجموع نفرات دعوت شده برای مسابقات جام جهان پهلوان تختی پنج نفر آن ها به نام های رضا افضلی، حامد رشیدی، بهمن تیموری و ارشک و یدالله محبی از استان کرمانشاه هستند.
محبی خاطرنشان کرد: افضلی و رشیدی در وزن ۷۴ کیلوگرم، تیموری در ۷۹ کیلو و ارشک و یدالله محبی نیز در اوزان ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی می گیرند.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: از مجموع نفرات دعوت شده به تیم ملی برای حضور در جام تختی، هشت نفر در وزن ۵۷ کیلوگرم، ۶ نفر در وزن ۶۱ کیلوگرم، هفت نفر در اوزان ۶۵، ۷۰، ۷۴ و ۷۹ کیلوگرم، هشت نفر در ۸۶ کیلوگرم، هفت نفر در وزن ۹۲ کیلوگرم، ۱۰ نفر در وزن ۹۷ کیلوگرم و هشت نفر هم در وزن ۱۲۵ کیلوگرم حضور دارند.
وی تصریح کرد: هدایت تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهان پهلوان تختی برعهده غلامرضا محمدی خواهد بود.
محبی هچنین با بیان اینکه سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه در کرمانشاه برگزار می شود، از آمادگی کامل استان برای میزبانی این رویداد مهم خبر داد.

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :