به گزارش کلهرنیوز ، عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: موضوع استعفای آقای ظریف مانند بسیاری از موضوعات دیگر مسئله ای خارجی نیست که محرمانه باشد و مردم باید در جریان آن قرار گیرند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: علت استعفای ظریف حتی مسائل داخلی کشور نیست، بلکه اختلافات مربوط به درون دولت است بنابراین وی باید علت استعفای خود را به صراحت اعلام کند.

به گفته مصری، استعفای توییتری معنا ندارد حق بود دلایل استعفا در قالب نامه ای رسمی به اطلاع رئیس جمهور و اگر به اطلاع وی رسیده به اطلاع مردم هم رسانده شود تا هرکسی برداشت و موضع گیری فردی نداشته باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مساله استعفا از قاضی زاده هاشمی در دولت شروع شده امروز هم شاهد استعفای ظریف بودیم فردا هم ممکن است برای دیگران پیش آید.

مصری با تاکید بر اینکه با استعفا عرصه خالی می شود، گفت: روزهای قول و قرار گذشته اکنون که موقع جواب پس دادن است یکی یکی کنار می روند در حالی که نمایندگان به حرفایی که دولتمردان زدند رای دادند و معتقد بودیم وقتی رئیس جمهور می گوید کلید و گشایش دست ما است فرصتهای زیادی به دولت دایم بسیاری از طرح های دولت را از برجام تا سرانجام تصویب کردیم.

وی افزود: علت این استعفا ارتباطی با مساله سفر بشار اسد به تهران نداشته بلکه این اختلافی دیرینه بین ظریف و رئیس جمهور است چون نقطه نظرات ظریف در سیاست خارجی بعضا مورد قبول رئیس جمهور قرار نگرفته است.

مصری خاطرنشان کرد: یک موضوع ساده منجر به استعفا نمی شود بلکه انباشتی از موضوعات است یا انتظارات رئیس جمهور یا تقاضاهای ظریف عملی نشده و در واقع این استعفا هیچ ارتباطی به خارج از دولت ندارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید به عنوان یک خانواده مساله داخلی خود را حل کند و شاخ و برگ اضافی ایجاد نکند.

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :