به گزارش کلهرنیوز ، رضا داوودی، با اشاره به قطعی آب در برخی مناطق شهر کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا و نگرانی مردم در زمینه پیشگیری میزان مصرف آب در استان به ویژه در شهر کرمانشاه به صورت غیرمتعارف افزایش پیدا کرده به طوری که میزان مصرف از تابستان نیز بیشتر شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در روز جمعه پیش‌بینی نمی‌شد مصرف به این میزان برسد منجر به ایجاد تغییراتی در الگوی مصرف شد و شرایط هیدرولیکی در شبکه دچار تغییراتی شد و در نهایت در نقاطی از شهر با افت فشار مواجه شدیم.

داوودی افزود: بلافاصله جلسه مدیریت بحران به منظور توزیع آب مناسب با الگوی تابستان اتخاذ شد و اکنون آب پایدار در دسترس است و آب مورد نیاز در شبکه تزریق شده و چندین چاه جدید امروز وارد مدار خواهد شد.

معاون آبفای استان کرمانشاه گفت: هیچ مشکلی در زمینه آب وجود ندارد و درخواست می‌شود شهروندان مشکلات موجود را با سامانه ۱۲۲ آب و فاضلاب در میان بگذارند.

وی با اشاره به اینکه مشکل خاصی در استان وجود ندارد و شرایط پایدار وجود دارد عنوان کرد: از شهروندان درخواست می شود از مصارف غیرضروری خودداری کنند که توزیع مناسبی انجام شود./تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :