به گزارش کلهرنیوز،  در این نشست سرهنگ پاسدار سعید بهشتی راد فرمانده سپاه شهرستان کرمانشاه ضمن خیرمقدم به مدعوین محترم در سخنانی اظهار داشت: هفته حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی است برای بیان مصادیق حقوق بشر آمریکایی که بسیجیان عزیز و به ویژه حقوقدانان بسیجی در این حوزه وظیفه دارند.

 در ادامه این مراسم عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سخنانی اظهار داشت:در اجرای تصمیمات شورای هماهنگی امروز این مراسم با همکاری سازمان بسیج حقوقدانان و سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شده که از ظرفیت حقوقدانان برجسته در جهت تبیین حقوق بشر آمریکایی در جامعه استفاده شود.سروری با تشکر از همراهی سپاه و سازمان بسیج حقوقدانان در اجرای برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: ان شاالله برنامه های متنوعی در این هفته اجرا خواهد شد.

 در این مراسم مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۷ تیر و هفته قوه قضائیه اظهار داشت: تاریخ گواهی می دهد که استکبار جهانی عزیزانی را از مردم ما گرفته‌اند که هر یک در انقلاب شخصیت ممتازی بودند.

 بهرامی پور با اشاره به اینکه اقدامات ضد حقوق بشری ایادی استکبار با هیچ یک از قوانین بین المللی همخوانی ندارد و قابل توجیه نمی باشد گفت: جبهه حقوقدانان انقلابی وظیفه دارند به عنوان سفیران حقوقی در جامعه در جهت تبیین و تحلیل مصادیق حقوق بشر آمریکایی نقش‌آفرین باشند. در ادامه این نشست جناب آقای موسوی از سخنرانان بصیرتی استان به بیان سخنرانی پیرامون حقوق بشر آمریکایی پرداختند.

 در پایان این مراسم قاب تصویر شهید سلیم قنبری از شهدای عزیزی که توسط ایادی استکبار در استان کرمانشاه به شهادت رسیدند و به عنوان شهید شاخص کشوری سازمان بسیج حقوقدانان معرفی گردیده‌اند توسط مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان به ریاست محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و فرمانده سپاه شهرستان کرمانشاه اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :