به گزارش کلهرنیوز، در راستای تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران بستری در بیمارستان با تلاشهای نماینده  شهرستان و همت تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی و پیگیری فرماندار شهرستان، دستگاه اکسیژن ساز کانتینری۶۰۰ لیتری جدید، با توجه به افزایش تعداد بستری بیماران ،جهت نصب و راه اندازی تحویل بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب گردید.

دکتر محمدرضا نادری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آباد خبر ، اظهار داشت: دستگاه اکسیژن ساز فاز قدیم بر اثر نوسانات برق  دچار اشکال فنی شده که برای جبران اکسیژن بیماران ۱۸۰ کپسول موجود بیمارستان به ۲۱۰ کپسول ۴۰ لیتری افزایش داده شد ودستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری فاز جدید بیمارستان نیز پس از سرویس سریعاً وارد مدار شده و  دستگاه اکسیژن ساز ۳۵۰ لیتری فاز قدیم نیز سرویس شده و وارد مدار گردید.

دکتر نادری گفت: هم اکنون ۹۵ بیمار کرونایی در بیمارستان اسلام‌آبادغرب بستری هستند  و با وارد مدار شدن این دستگاه اکسیژن ساز کانتینری ظرفیت بیمارستان نیز بالا رفته و نیاز به اعزام بیماران به مرکز استان نمی باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان با توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی هشدار داد: مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک بیخیال نشوند و از حضور در اجتماعات و فاتحه خوانی ها پرهیز نمایند چون شهرستان هنوز در وضعیت قرمز قرار دارد.

/اسلام آبادخبر

این خبر را به اشتراک بگذارید :