به گزارش کلهرنیوز به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سردار محمد زهرایی امروز پنج شنبه در مراسم گرامیداشت درگذشت مرحوم سرهنگ کامران هزارخانی که در کنگاور برگزار شد، ضمن تسلیت این ضایعه به خانواده بزرگ بسیج سازندگی خطاب به پدر و مادر ایشان، اظهار داشت: امروز شما یک فرزند از دست دادید فرزندی که بزرگ شده دامن پاک مادر و دستان پدر بزرگواری بود که این چنین توانست بر تارک این شهر و استان کرمانشاه بدرخشد و مردانه در مقابله با فقر و محرومیت اقدام کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: ایشان فرزند ارشد خانواده بزرگ بسیج سازندگی بود که امروز افتخار این را دارند که ویترین خدمت‌رسانی به محرومین و مستضعفین در کشور باشند.

وی خاطر نشان کرد: خانواده بزرگ بسیج سازندگی احتیاج به سربازان ولایتمداری دارد که بدون منت و هیچ چشمداشتی با گذشت از همه رفاهیاتی که می‌توانند در جاهای دیگر داشته باشند در این عرصه شبانه‌روز خدمت کنند.

سردار زهرایی بیان داشت: اولین ملاقات بنده با مرحوم هزارخانی در یکی از روستاهای کرمانشاه بود که ایشان مسئولیت عشایر را برعهده داشت همان جا بود که مشاهده کردم کارهایی را که انجام می‌داد حتی در حیطه وظایفش نبود و از جنس جهادی و محرومیت زدایی بود.

وی ادامه داد: تمام ویژگی های رفتاری سرهنگ هزارخانی خدمت به محرومین بود لذا با صلاحدید فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) به عنوان مسئول سازمان بسیج سازندگی استان معرفی شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار داشت: مرحوم هزارخانی با خدماتی که به محرومین انجام داد به عنوان پدری مهربان و دلسوز برای محرومین استان کرمانشاه بود که امروز در عزای از دست دادن او دور هم‌جمع شده اند.

وی گفت: انقلاب اسلامی امتداد عاشورای حسینی است هر کسی در این انقلاب خدمت کند به لشکر امام حسین(ع) خدمت کرده است و شک نکنید مرحوم هزارخانی یکی از سربازان لشکر امام حسین(ع) در ظهر عاشورا است.

سردار زهرایی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس نوینی که در انقلاب اسلامی رخ داد، حکومت اسلامی که بر فقه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شکل گرفت، تمدن نوین اسلامی که در حال گسترش است و تمدن پوشالی غرب را رسوا کرده است امتداد خط عاشورا است و هر کسی که در این انقلاب چه با لباس سبز مقدس سپاه و چه با هر لباس دیگری خدمت صادقانه به مردم و انقلاب داشته باشد در لشکر امام حسین(ع) است.

وی گفت: امروز آقای هزارخانی نماد خدمت به مردم و محرومین بود که از بین ما رفت ولی همانطوری که پس از شهادت حاج قاسم عزیز که یکی از بزرگ‌ترین مصیبت های وارده در ۴۲ سال عمر با برکت انقلاب بود، ۶ هزار گروه جهادی خودجوش داوطلبانه از نسل جوان شکل گرفت رفتن آقای هزارخانی نیز از این دنیا با شکل‌گیری هزاران هزار خانی دیگر از نسل جدید خواهد بود.

سردار زهرایی افزود: کسانی که از نزدیک با ایشان کار کردند و در عرصه‌های اشتغال و محرومیت زدایی همراه بودند همان‌هایی که انسجام و صلح و سازش همه ظرفیت‌های خیرین را به دست این بزرگوار دیدند پیرو این راه می شوند و انقلاب را ادامه خواهند داد.

وی اذعان داشت: من فرزند سازندگی هستم و در طول عمر خود از این صحنه ها بسیار دیدم که رفتن هر عزیزی از بین ما اگرچه یک ضایعه است اما ادامه دهنده های بسیاری دارد و امیدوارم که این اتفاق هم در استان کرمانشاه رقم بخورد.

وی از خانواده بسیج سازندگی درخواست کرد که علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره آقای هزارخانی و دعا و استغفار برای ایشان که انشاالله با سید‌الشهدا محشور شود هر وقت خدمات رسانی به مردم داشتند بخشی از ثواب آن را به روح آن عزیز هدیه کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار گفت: استحکام و ثبات شخصیت در رای از خصوصیات بارز این بزرگوار بود و درست تصمیم می گرفت و بر همان قاطعیت داشت و مردانه می ایستاد.

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :