به گزارش کلهرنیوز، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار داشت: هنوز ۲ سال از انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) نگذشته بود که استکبار جهانی به وسیله صدام و رژیم بعث در ۳۱ شهریور ۵۹ به ایران اسلامی و نقاط مرزی استان‌های غربی حمله نظامی کرد.

وی ادامه داد: وحدت مثال زدنی مردم ایران حول محور حضرت امام خمینی (ره) تجلی وحدت ملی در دفاع از کیان اسلامی بود که رقم خورد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: مردم ایران اسلامی پای انقلاب نوپای اسلامی ایستادند تا شجره طیبه انقلاب اسلامی به تنومندی امروز برسد.

علما اظهار کرد: الگوی کنونی جوانان ما باید رزمندگان اسلام، شهید حججی‌ها و شهید قاسم سلیمانی باشد که این شهید بزرگوار به مدت ۴۳ سال در راه اعتلای آرمان‌های اسلام با دشمنان و مستکبران در میدان مبارزه کرد.

وی با اشاره به روز شعر و ادب فارسی در هفته پیش رو، افزود: روز گرامیداشت محمد حسین شهریار، را به اهل قلم تبریک می‌گوئیم.

علما در ادامه گفت: با نزدیک شدن به ماه مهر، آغاز سال تحصیلی جدید را در پیش داریم که تصمیم گیری برای بازگشایی مدارس و از سرگیری آموزش حضوری بر عهده کارشناسان است.

وی ادامه داد: والدین به این نکته که نقش الگویی خود برای فرزندانشان باشند توجهی ویژه داشته باشند؛ چرا که خانه و خانواده نخستین کانون رشد و پرورش اخلاقی آینده سازان است.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: از مردم کرمانشاه می‌خواهم همچون گذشته دستورالعمل‌های بهداشتی را برای جلوگیری از ابتلاء به ویروس منحوس کرونا رعایت کنند تا از ضرر جانی و مالی در این زمینه جلوگیری شود.

/مرصاد

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :