به گزارش کلهرنیوز، مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه گفت : در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ اقدامات قابل توجهی توسط این سازمان صورت گرفته است و نقش آفرینی مؤثری در  حوزه خدمات رسانی به مردم و جامعه داشته ایم .

رسول بهرامی پور با بیان اینکه در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ ، ۳۰ گروه جهادی به استعداد ۱۹۴ نفر با ۱۵۶ ساعت فعالیت،  ۱۰۷۸۹ فقره مشاوره حقوقی به مردم ارائه نموده اند ، افزود در این مدت ۲۲۴ فقره وکالت رایگان  برای افراد معسر انجام شده و ۲۳۵ فقره کارشناسی رایگان صورت پذیرفته و تعداد ۷۵ عدد کارت هدیه بین نیازمندان توزیع گردیده است .

وی با بیان اینکه تهیه و توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب در مناطق حاشیه نشین شهر کرمانشاه از طریق دفاتر تسهیل گری استانداری کرمانشاه از دیگر اقدامات این سازمان بوده است ، افزود: خوشبختانه در راستای کمک های مؤمنانه تعداد ۹۳۵ بسته معیشتی نیز بین اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع شده است .

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه تعداد ۱۵۰۰ بسته بهداشتی  توزیع شده است ، افزود: از آنجایی که شهید سلیم قنبری به عنوان شهید شاخص کشوری سازمان بسیج حقوق دانان کشور در سال ۱۴۰۰ برگزیده شده ، لذا با تشکیل قرارگاه شهید سلیم قنبری اقدامات بسیار خوبی در این قرارگاه صورت گرفته و در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید بزرگوار و معرفی وی به جامعه حقوقی ، قضایی و تقنینی کشور محصولات فرهنگی این شهید بزرگوار شامل سه هزار جلد کتاب ، هفتاد هزار بروشور ، ده هزار پوستر ، ۱۲۰ عدد تابلو عکس  و سایر اقلام فرهنگی با هزینه ای معادل دو میلیارد ریال تهیه و در بین ۳۱ استان کشور ، ۱۴ شهرستان استان و ۳۳ سازمان و نهاد شهر کرمانشاه توزیع شد و در این مدت برنامه های فرهنگی نظیر یادواره شهید سلیم قنبری نیز اجرا شده است .

رسول بهرامی پور با بیان اینکه یکی از برنامه های بسیار اثرگذار ، طرح احرار و نهضت آزادسازی زندانیان معسر ، بدهکاران مالی و جرائم غیر خطرناک بوده که در سال جاری طی ۸ مرحله ۵۹۳ نفر آزادسازی صورت گرفته و در سه ماهه آخر سال قبل نیز در اجرای این طرح ۳۵۰ نفر آزادسازی انجام دادیم که مصمم هستیم به لطف الهی و کمک خیرین و مردم عزیزمان این عدد را تا پایان سال ۱۴۰۰ به ۱۴۰۰ نفر برسانیم .

وی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ۱۰۱۷ نفر از زندانیان و اجرای برنامه های فرهنگی هنری در زندانهای استان را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت : برگزاری نشست های هیئت اندیشه ورز این سازمان در سراسر استان از برنامه های جاری ما بوده که برای آسیب  شناسی حقوقی و قضایی صورت گرفته است و ادامه دارد .

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان با بیان اینکه برنامه های ما در جهت گره گشایی از مشکلات حقوقی و قضایی مردم عزیزمان  و کمک به دستگاه قضایی کمافی سابق با جدیت دنبال می شود خاطرنشان کرد:  در طول این ۹ ماهه خدماتی معادل حدود ۴٫۵ میلیارد تومان  ارائه کردیم  و مفتخریم از حیث عملکرد سازمانی دارای رتبه اول کشور هستیم . وی در پایان از خبرنگاران ، اصحاب رسانه ، صدا و سیما ، مسئولان قضایی و همه مدیران استان و شهرستان های تابعه در جهت همراهی با سازمان بسیج حقوق دانان در اجرای برنامه های این سازمان تقدیر کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :