به گزارش کلهرنیوز، فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهارداشت: به دنبال ورود سامانه بارشی جدید، از بامداد امروز، بارش برف در اکثر محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه آغاز شده است.

 وی افزود: درحال حاضر  بارش برف در همه مناطق کوهستانی و گردنه‌های برف گیر استان کرمانشاه گزارش شده و به دنبال این شرایط ماشین آلات راهداری در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه مشغول برف روبی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در محورهای مواصلاتی روانسر به پاوه و همچنین محور جوانرود به دلیل کولاک و بارش برف سنگین تا اطلاع ثانوی محدودیت های ترافیکی اعمال شده است.

کرمی خاطرنشان  کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه با زنجیر چرخ و به کندی انجام می شود برهمین مبنا  مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی عنوان کرد: پرسنل راهداری کرمانشاه با استفاده از ظرفیت ۶۰۰ نیروی راهدار و ۴۰۰ دستگاه ماشین  آلات در ۴۶ راهداخانه سطح استان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: مردم می‌توانند پیش از تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه از طریق برقراری تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت جاده ها مطلع شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :