به گزارش کلهرنیوز به نقل از  اسلام آباد خبر ،در پی بارش برف سنگین در شهرستان اسلام آبادغرب ظهر امروز جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور مسئولین در فرمانداری این شهر برگزار شد.

 جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت : در پی بارش سنگین برف در شبانه روز گذشته راه ارتباطی ۱۷۰ روستای شهرستان مسدود شده است و اقدامات لازم برای بازگشایی این مسیرها آغاز شده است.

حیدری اظهار داشت : محورهای اصلی شهرستان با تلاش راهداران و سایر دستگاههای خدمات رسان باز می باشد و تردد در آن در حال انجام است.

 

 

صبح امروز نیز حیدری فرماندار اسلام آبادغرب با صدور پیامی ضمن آماده باش به تمامی دستگاه های خدمات رسان از مردم خواست از سفرهای غیر ضروری اجتناب نمایند؛

با حمد و سپایس خداوند سبحان از امروز پنجشنبه در آخرین روز دی ماه بارندگی برف در شهرستان شروع شده و نزول این نعمت های خداوند مهربان باعث خوشحالی همگان گردیده است.

به حمدالله زندگی مردم جریان دارد و همه مدیران خدوم شورای اداری وظیفه دارند با آمادگی کامل در راستای تسهیل گری در امور زندگی مردم با توان مضاعف و برنامه ریزی دقیق و منظم  تلاش نمایند .

ضمن قدردانی ویژه از مجموعه عزیزانمان در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای که با همه امکانات در خدمت مردم بوده و هستند.از زحمت کشان انتظامی که در نظم بخشی و روان سازی مسیرهای ارتباطی و امور جاری  زندگی مردم تلاش مینمایند، و نیز از تلاش همکاران گرامی شهرداری های اسلام آبادغرب و حمیل و امدادگری خادمان مردم در جمعیت هلال احمر  و همچنین اعضای شوراهای شهرها و روستاها و دهیاران پرتلاش و تمامی خادمان مردم در شورای تامین و شورای اداری که در امر خدمات رسانی به مردم در این مقطع که همراه با نعمت بارندگی های برف است ، کمال تقدیر و تشکر را دارد.

اما از آنجایی که بارندگیها تداوم دارد و جا دارد بصورت ویژه  قدردان و سپاسگزار صبر و شکیبایی مردم شریف و بزرگوارمان باشیم، بازهم نیازمند همراهی و همگامی  اقشار مختلف مردم هستیم. زیرا برابر اعلام هوشناسی بارندگیها شدید و همراه با وزش باد و کولاک خواهد بود و لذا مردم از انجام سفرهای غیر ضروری جدا خوداری کنند.

 خانواده ها ، نهایت صرفه جویی در مصرف گاز خانگی را در سرلوحه کار خود قرار دهند. مدیران محترم عضو شورای اداری و بخصوص اعضای مدیریت بحران همچنان در امادگی کامل و در حال انجام ماموریت هستد.

اداره راهداری با تمامی امکانات که در مسیر های ارتباطی و بویژه محورهای مواصلاتی اصلی مستقر هستند بصورت مستمر نسبت به برف روبی راهها اقدام نمایند. شهرداریها برای برف روبی خیابانها و معابر اصلی شهرها تلاش نمایند.دستگاه های خدمات رسان از جمله ادارات گاز ، برق ، آب و فاضلاب و مخابرات و غیره ، با تعیین تیم های خدمات رسان در آمادگی کامل برای خدمات رسانی بی وقفه باشند. همکاران ساعی انتظامی کما فی السابق اجرای ماموریت خود را برای برقراری نظم و انضباط در دستور کار دارند.

در پایان از مشارکت و همکاری و صبوری مردم فهیم شهرستان با ستاد مدیریت بحران کمال تقدیر و تشکر ویژه دارم و یک زندگی بدون حادثه توام با سلامتی آنها را از خداوند رحمان مسئلت دارم.

                  حیدری

فرماندار شهرستان اسلام آبادعرب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :