به گزارش کلهرنیوز، در این نشست مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با اعلام برنامه‌های انجمن های تخصصی اظهار داشت: حسب رویکرد جدید سازمان بسیج حقوق دانان کشور انجمن های تخصصی حقوق دانان بسیجی اعم از حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق عمومی،حقوق خانواده،حقوق بین الملل،فقه و مبانی حقوق اسلامی تشکیل شده‌اند و به فعالیتهای در راستای احصاء نظام مسائل تخصصی و ارائه راهکارهای لازم و انتقال به رده ها و سازمانهای کاربر خواهد پرداخت.

رسول بهرامی پور با بیان اینکه پس از تشکیل انجمن های تخصصی استانی ، این انجمن ها در کانون های بسیج حقوق دانان سراسر استان تشکیل خواهند شد،افزود: تلاش خواهیم کرد با فعالیت این انجمن ها بتوانیم در جهت گره گشایی از مشکلات حقوقی قضایی مردم گام های موثری را برداریم.

در این نشست دکتر بابلی معاون علمی و فناوری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با استقبال از فعالیت‌های علمی حقوق دانان بسیجی اظهار داشت: هدف انجمن‌های تخصصی باید بررسی نظام مسائل و ارائه راه حل های لازم و رساندن آن به رده‌های کاربر باشد و ضمن اولویت بندی مسائل موجود، پیامد محور بودن آنها مدنظر باشد. دکتر بابلی با بیان اینکه در یک مسئله باید علاوه بر تعیین کلیات،به جزئیات هم باید توجه شود؛افزود: در فعالیت‌های علمی توجه به کیفیت حائز اهمیت است و امیدوار هستیم کیفیت فدای کمیت نشود. وی همچنین از اعلام آمادگی همکاری معاونت علمی و فناوری سپاه استان برای فعالیت‌های پژوهشی با سازمان بسیج حقوق دانان خبر داد و افزود: امیدوار هستیم با تعامل این دو مجموعه اقدامات خوبی به سرانجام برسد.

در پایان این نشست برخی از روسا و دبیران انجمن های تخصصی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه به ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :