به گزارش کلهرنیوز، حمید رضا امیری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: به‌منظور خدمات‌رسانی به زوار اربعین، هشت سایت پرتابل تلفن همراه در مرز خسروی و مسیر تردد زوار راه‌اندازی شد همچنین نسبت به ارتقای دو سایت پرتابل تلفن همراه اقدام شده است.

وی از توسعه فیبر نوری و اینترنت در نقطه صفر مرزی خبر داد و افزود: در ۳۰ نقطه مرز خسروی امکان استفاده رایگان از وای‌فای فراهم شده و به زوار مراجعه کننده روزانه یک گیگ اینترنت رایگان اعطا می‌شود.

امیری خاطرنشان کرد: مشترکین ای‌دی‌اس‌ال مخابرات محدودیتی برای استفاده از اینترنت ندارند بلکه با استفاده از اکانت ثابت می‌توانند از اینترنت نامحدود استفاده کنند.

مدیرعامل مخابرات استان کرمانشاه گفت: در راستای تامین نیاز ادارات مستقر در مسیر پیاده‌روی زوار اربعین نسبت به توسعه فیبر نوری اقدام شد تا پهنای باند اینترنت افزایش یابد.

امیری اذعان کرد: موکبی برای ارائه خدمات به زواری که با مشکل رومینگ مواجه هستند، راه‌اندازی شده که با ورود به خاک عراق هزینه اضافی بر آنها تحمیل نشود.

وی از تعریف سامانه ۳۱۳۸ به‌منظور راهنمایی زوار اربعین توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز خبر داد.

امیری گفت: در نقاط ورودی استان کرمانشاه برای مشترکین همراه اول پیامک خوش‌آمدگویی و معرفی سامانه ۳۱۳۸ ارسال می‌شود.

مدیرعامل مخابرات استان کرمانشاه گفت: در طول مسیرهای ورودی به استان کرمانشاه در قالب برپایی موکب‌هایی به مشترکین همراه اول خدمات‌رسانی خواهد شد.

امیری خاطرنشان کرد: بستر ارتباطی برای همه اپراتورها از جمله ایرانسل و رایتل فراهم شده تا به مشتریان خود خدمات‌رسانی کنند.

وی افزود: جمعیت زیادی در مرز خسروی مستقر هستند که با تجمیع در یک نقطه همگی تقاضای استفاده از اینترنت را دارند برهمین اساس در مقاطعی سرعت اینترنت کاهش می‌یابد البته هفت سایت پرتابل تلفن همراه تنها در محدوده پایانه مرزی خسروی راه‌اندازی شده که مشکلی از نظر پوشش اینترنت ایجاد نشود.

امیری تصریح کرد: به‌منظور پیشگیری از بالا رفتن حجم ترافیک تلفن همراه، امکان استفاده از وای‌فای برای زوار اربعین فراهم شده که در این صورت ترافیک چندانی نخواهیم داشت.

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :