به گزارش کلهرنیوز، سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: شاهد آخرین موج بازگشت زوار اربعین از مرزهای خسروی و مهران هستیم و با توجه به قرارگیری کرمانشاه در این مسیر، حجم ترافیک در جاده‌های استان افزایش یافته است.

وی افزود: به‌دنبال برگزاری مراسم اربعین در کشور عراق، همه زواری که از کشور خارج شدند طی روزهای آینده به کشور بازمی‌گردند و جاده‌های استان کرمانشاه هم قدری پر حجم می‌شوند.

سرهنگ دستغیب تصریح کرد: اکنون با حضور شبانه‌روزی نیروهای پلیس راه استان کرمانشاه، شاهد حاکم شدن ترافیکی روان هستیم ومشکلی از نظر تردد وسائل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان نداریم.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به پیش‌بینی افزایش حجم ترافیک در روزهای آینده، تمهیدات لازم اندیشیده شده و با دستگاه‌های خدمات‌رسان هماهنگی‌ها صورت گرفته تا درآخرین موج بازگشت زوار از استان کرمانشاه بتونیم ترافیکی امن و روان به این زوار هدیه کنیم.

سرهنگ دستغیب اذعان کرد: با توجه به سفر چند روزه اربعین، زوار هنگام برگشت عموما خسته هستند پس عجله‌ای برای رفتن به شهرهای خود نداشته باشند همچنین قبل از شروع به سفر استراحت کافی کنند.

وی افزود: زوار اربعین در طول سفر هرجا احساس خستگی کردند، اصراری برای ادامه سفر نداشته باشند بلکه در محلی امن نظیر مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی توقف کنند که با تمرکز و هوشیاری بتوانند رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سرنشینان وسائل نقلیه نیز مراقب راننده باشند چنانچه احساس کردند که وی دچار خستگی شده تذکر لازم را مبنی بر توقف در محلی امن به وی ارائه دهند.

سرهنگ دستغیب تصریح کرد: زوار از توقف بر روی جاده بپرهیزند به‌ویژه در محل برپایی موکب‌ها توقف بر روی جاده به‌عنوان یک بی احتیاطی بسیار خطرناک احتمال برخورد با وسائل نقلیه دیگر را افزایش می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :