به گزارش کلهرنیوز، مراسم روز مقاومت گیلانغرب وکنگره سردار شهید صفر خوشروان و ۷۵۰ شهید این شهرستان با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استان و شهرستان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلانغرب برگزار شد.

سرهنگ محمدجواد نجفی، فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب در این مراسم با اشاره به برخی مطالبات مردم این شهرستان از مسئولان استانی و کشوری، اظهار داشت: جاده گیلانغرب به اسلام‌آباد غرب قربانیان زیادی گرفته و خانواده‌های بسیاری را داغدار کرده و باید دو طرفه شود.

وی عنوان کرد: ۷۰ درصد منابع قیر طبیعی کشور در این شهرستان قرار دارد که بهره‌برداری از این معادن در دست افراد خاصی قرار گرفته و به دلیل خام فروشی این محصول راهبردی و کاربردی هیچ گونه صنعتی برای اشتغال جوانان این شهرستان ایجاد نشده است.

نجفی گفت: مردم شهرستان گیلانغرب از دولت و استاندار انقلابی انتظار دارند که بهره‌برداری از این معادن به دست مردم سپرده شود و بهره‌برداران واقعی مردم شهرستان باشند.

وی افزود: انتظار می‌شود در راستای اصل مردمی‌سازی، شرکت‌های بهره‌بردار در قالب سهامی عام به شهرستان اعزام شوند و مقدمات اصل عدالت را در این حوزه رقم بزنند./تسنیم

 

انتهای پیام/

این خبر را به اشتراک بگذارید :