به گزارش کلهرنیوز، رسول بهرامی‌پور رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه با علام این خبر افزود: رسیدگی به مشکلات زندانیان و خدمات رسانی به آنان از برنامه‌های سازمان بسیج حقوق‌دانان است که در تعامل با دستگاه قضایی و سازمان زندان‌ها در حال اجرا است.
وی اجرای طرح احرار و نهضت آزاد سازی زندانیان را از برنامه‌های مشترک سازمان بسیج حقوق دانان با دستگاه قضایی و سازمان زندان‌ها دانست که بحمدالله از اجرای طرح تاکنون بیش از ۱۵۵۰ نفر آزاد شده اند.
حجت الاسلام  شمس اله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با حضور در جمع مددجویان کانون اصلاح و تربیت و زندان نسوان به بیان فضائل اخلاقی و توجه به معنویت پرداخت و اظهار داشت: هر انسانی که مرتکب خطا می‌شود، باید سعی و تلاش در جهت جبران رفتار اشتباه خود باشد.
وی در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس و فرارسیدن هفته وحدت به نقش بانوان در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی زندان‌ها باید آموزشگاه نیکی‌ها باشد، گفت: شما بانوان که به هر شکل گرفتار زندان شده اید، از این شرایط برای خود سازی، اصلاح و بازگشت به جامعه و کانون خانواده استفاده کنید.

در مراسم امروز زمینه آزادی یک نفر از بانوان به مناسبت هفته دفاع مقدس از سوی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه فراهم شد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :