به گزارش کلهرنیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ علی شعبانی روز چهارشنبه در این دیدار که مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هم حضور داشت، در ابتدا اقدام جنایتکارانه و غیر انسانی رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار و کودکان و زنان بی دفاع فلسطین اشغالی را محکوم کرد و گفت: رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی با این کار می خواهد هزینه مبارزه را برای مقاومت فلسطین بالا ببرد و با این روش از اقدام مشابه گروه های مقاومت در آینده پیشگیری نماید اما  امروز جهانیان به باطن خبیث این رژیم منحوس پی برده اند و ضعف رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل عیان شده و به لطف پروردگار راه مقاومت تا اخراج اشغالگران ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص هدف از برگزاری این جلسه گفت: هدف اصلی جلسه شنیدن مسائل و دغدغه های مورد نظر جریان های سیاسی اصلاح طلب  و باز شدن باب گفتگوی دوستانه با این احزاب و جریان ها است.

در ادامه جلسه نمایندگان احزاب و جریان های اصلاح طلب به طرح موارد و موضوعات مد نظر خود پرداختند و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری پاسخگوی موارد طرح شده در جلسه بود.

شعبانی در خصوص مبحث انتخابات هم گفت: هدف اصلی ‌و قطعی مجموعه استانداری برگزاری انتخابات سالم و بدور از هرگونه شائبه با مشارکت حداکثری است.

وی افزود: در انتخابات وام دار و طرفدار هیچ حزب و گروهی نیستیم و مبنای ما در تمام سطوح برگزار کننده رعایت اصل بی طرف است.

شعبانی همچنین اظهار کرد: در هر یک از سطوح اگر تخلفی مشاهده شود با قدرت برخورد خواهیم کرد و هیچ موضوعی را فدای سلامت انتخابات نخواهیم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :