به گزارش کلهرنیوز به نقل از تسنیم،رامین پهلوانی، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا نظارت تشدید شده به طوری که در هشت منطقه شهر کرمانشاه هشت واحد ثابت نظارت بر بازار آجیل، تنقلات، شیرینی، گوشت و میوه دارند.

وی با بیان اینکه سه واحد موتوری نیز بر بازار نظارت دارند عنوان کرد: گرانفروشی وجود ندارد بلکه گرانی معضل اصلی است و این مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است.

پهلوانی با اشاره به اینکه گفت: براساس استانداردها باید به ازای هر ۲۵۰ واحد صنفی یک بازرس وجود داشته باشد اما در شهر کرمانشاه تنها ۱۲ بازرس وجود دارد و به دلیل کمبود منابع مالی امکان جذب نیروی جدید وجود ندارد.

رئیس بازرسی اصناف کرمانشاه افزود: کمبود نیروی بازرس با همکاری بسیج اصناف با ۵۶۸ نیرو جبران شده است و علاوه بر ۹ تیم اتاق اصناف و بسیج، بازرسان سازمان صمت، جهاد کشاورزی نیز حضور دارند.

پهلوانی با بیان اینکه در یک ماه گذشته ۳۵ واحد صنفی پلمب شده است عنوان کرد: ۵۷ اتحادیه در شهر کرمانشاه وجود دارد و از اردیبهشت ماه تاکنون ۸۵۷۰ بازدید از واحدهای صنفی انجام شده است.

وی با اشاره به وضعیت نانوایی‌های شهر کرمانشاه گفت: براساس قوانین گذشته به ازای هر ۵۰۰ متر یک نانوایی وجود داشت اما اکنون این محدودیت وجود ندارد و چون این موضوع به درستی کارشناسی نشده مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :