به گزارش کلهرنیوز به نقل از تسنیم،حمیدرضا کریمی با اشاره به هنجارشکنی روزهای اخیر برخی از تالارها و رستوران های مطرح در کرمانشاه، اظهار داشت: بدنبال انتشار کلیپ ها و وصول گزارشاتی مبنی بر اقدامات خلاف مقرارت قانونی و شرعی چند تالار و رستوران معروف در کرمانشاه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: متأسفانه این اماکن پذیرایی در روزهای اخیر به ویژه در شب چله اقدام به برگزاری جشن‌هایی به صورت مختلط کرده و باعث جریحه دار شدن قلب خانواده‌های معظم شهدا و مردم انقلابی و شهید پرور کرمانشاه شده‌اند.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه شناسایی و پلمب این چند مرکز پذیرایی در دستور کار قرار گرفته، عنوان کرد: اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای معدود با اقدامات هنجارشکنانه خود تلاش کنند تا فضای جامعه را به ابتذال بکشانند.

وی تأکید کرد: اقداماتی که موجب جریحه دار شدن عفت و اخلاق عمومی جامعه شود، خط قرمز دستگاه قضایی است و با مسببین آن به شدت و بدون هیچگونه اغماضی برخورد صورت می‌گیرد.

کریمی عنوان کرد: کرمانشاه استانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان پاک زیادی را تقدیم این آب و خاک کرده و مردم شهید پرور آن همواره پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده‌اند، اکنون هم اجازه نمی‌دهیم که عده ای فضای این شهر را با چنین قبح‌شکنی‌هایی مسموم کنند.

مدعی العموم استان به اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های متولی دستور داد که نظارت خود را بر فعالیت این اماکن بویژه در برخی از ایام سال افزایش دهند و در صورت مشاهده هرگونه کوتاهی با آنها به عنوان کم کاری برخورد می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :