به گزارش کلهرنیوز، محمدطیب صحرایی امروز در نشست شورای پدافند غیرعامل استان که با حضور مدیران عضو برگزار شد گفت: تفکر انقلابی در هر کجا که به کار گرفته شود، تحول آفرین، آرامش آفرین و هویت بخش است.
استاندار کرمانشاه افزود: جمهوری اسلامی به دلیل آرمان‌های والایش  مورد عناد و دشمنی بسیاری از قدرت‌های جهانی است و در چنین شرایطی باید یک آمادگی همیشگی در مقابل تهدیدات دشمن و خرابکاری‌های عامدانه در سطح جامعه و دستگاه‌های مختلف وجود داشته باشد.
وی گفت: حادثه چند روز اخیر در حوزه پمپ بنزین‌ها نشان داد آمادگی خوبی  برای  مقابله با این تهدیدات و آسیب‌ها در مقایسه با حوادث مشابه قبلی، اتفاق افتاده است.
محمد طیب صحرایی با بیان اینکه هر چه آگاهی‌ها، اطلاع رسانی‌ها و مهارت‌های پایه مرتبط با این حوزه افزایش یابد، سطح مصونیت‌ها هم ارتقاء می‌یابد گفت:  رویداد اخیر نشان داد استکبار جهانی همیشه در حال دسیسه چینی برای جمهوری اسلامی است و این دشمنی‌ها و تهدید‌ها به نیاز‌های روزمره هم کشیده شده است.
وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو، عنوان کرد: با توجه به این دشمنی‌ها، تداوم این حملات سایبری نیز طبیعی و محتمل است و باید یک آمادگی  همیشگی برای مقابله با تهدیدات نزد ما وجود داشته باشد.
استاندار کرمانشاه انتخابات پیش رو را رویدادی مهم  توصیف کرد و گفت: در همین راستا باید سهم و نقش مجموعه‌ها در مواقع تهدید، برآورد‌های بودجه‌ای و آموزش‌های پایه  پیرامون ابعاد رویداد انتخابات  مشخص و سپس این برنامه در سطح استان اجرایی شود.
صحرایی همچنین بر ضرورت ایجاد یک قرارگاه سایبری در استان تاکید کرد و گفت: این قرارگاه سایبری با توجه به تجربه‌های مشابه و ظرفیت‌های قانونی در استان ایجاد می‌شود.

/صدا و سیما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :