به گزارش کلهرنیوز به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ محمدطیب صحرایی عصر امروز شنبه در نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرمانشاه، اظهار داشت: خبیث‌ترین و لجوج‌ترین دشمن ایران در تاریخ قبل و بعد از انقلاب، رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: برای استان کرمانشاه زار نزنیم چرا که رهبر معظم انقلاب از این استان به‌عنوان سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی یاد کردند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: قبلا استان کرمانشاه بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، رتبه نخست بیکاری را داشت اما اکنون جایگاه پنجم تا هفتم را دارا است با این حال عده‌ای اصرار دارند که همچنان در رتبه نخست بیکاری قرار داریم.

صحرایی خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب، مهم‌ترین جهاد به فرموده رهبر انقلاب دمیدن روح امیدواری است که منظور ایشان امید واهی نیست بلکه منظور امید واقعی است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان دارد، افزود: ۲۰ محصول در استان کرمانشاه منحصر به‌فرد تولید می‌شود که در صورت تعطیلی مجبور به واردات هستیم همچنین استان کرمانشاه در کنکور اخیر دو رتبه تک‌رقمی داشته است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پس از انتخابات، استانی مچاله‌شده پشت سر خود نگذاریم، خاطرنشان کرد: اخیرا ۳۰ صندوق رأی ثابت و سیار به کرمانشاه اضافه شده است.

وی افزود: در انتخابات گذشته ۱۲ مسجد محل برگزاری رأی‌گیری بودند که در انتخابات پیش رو این عدد به ۴۴ مسجد خواهد رسید.

صحرایی از معرفی تعدادی از مدیران متخلف به دستگاه قضایی به دلیل ارتکاب تخلف خبر داد و گفت: بر اساس مواد قانونی ۷۳ و ۷۵ انتخابات، با مدیران خاطی برخورد خواهد شد.

وی نسبت به خرید و فروش رأی هشدار داد و با تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی برای برگزاری انتخاباتی سالم، افزود: در روز انتخابات افرادی که نسبت به خرید و فروش رأی اقدام کنند، دستگیر خواهند شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :