به گزارش کلهرنیوز از ایرنا ،  آیت الله «مصطفی علما» روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه دارای رتبه بالای بیکاری در کشور است و سرمایه گذاری های آستان قدس رضوی می تواند کمک بسزایی را در این رابطه انجام دهد.
وی گفت: البته بررسی های اولیه برای سرمایه گذاری آستان مقدس در استان کرمانشاه انجام شده است که انشاالله با همت مسئولان و مدیر جدید بتوان این پرژه های مهم را به ثمر رساند.
وی در ادامه اظهار داشت: استان کرمانشاه به لحاظ معنوی نیز جایگاه ویژه ای دارد چرا که آخرین استان در مسیر راه کربلا و عتبات عالیات محسوب می شود و هر ساله میزبان هزاران زائر عتبات عالیات است.
مدیرجدید دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه نیز گفت: برکات و خیرات آستان مقدس حضرت رضا (ع) بسیار گسترده است به طوری که این برکات نه تنها امروز در همه استان های کشور بلکه در کشورهای دیگر نیز وجود دارد.
«سید محمد جعفر امامیان» افزود: بحمدالله در زمان ریاست آیت الله رئیسی این برکات و خیرات بسیار بیشتر شده است و با گستردگی نظر ایشان بسیاری بر سر سفره امام رضا (ع) نشسته اند.
وی گفت: همه تلاش خود را انجام خواهیم داد که استان کرمانشاه نیز بتواند نهایت بهره را از این برکات گسترده آستان مقدس حضرت رضا (ع) ببرد.
در این نشست با تقدیر از زحمات «حسن موحد» مدیر قبلی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه، سیدمحمد جعفر امامیان به جای وی معرفی شد.

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :