دادستان اسلام اباد غرب گفت: در راستای شعار اسلام آباد غرب در مسیر پایتخت کتاب ایران آماده ایم با برنامه های تشویقی زمینه افزایش مطالعه را فراهم کنیم.

به گزارش کلهرنیوز از اسلام آباد خبر، تمری مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب به همراه کارکنان و جمعی از اصحاب رسانه اسلام آباد غرب با عزیزی دادستان شهرستان دیدار نمودند.

در این دیدار خسرو تمری به تعامل بین سازمانها برای توسعه شهرستان اشاره و بیان داشت: لازمه توسعه شهرستان ایجاد همگرایی لازم بین کلیه سطوح نهادی در حوزه فرهنگ است‌.

وی در این جلسه به موضوع آگهی های نشریات اشاره و بیان داشت به منظور ایجاد عدالت در توزیع آگهی ها باید براساس قانون این آگهی ها از طریق فرهنگ و ارشاد اسلامی بین نشریات توزیع شود.

خسرو تمری همچنین به موضوع پایتخت کتاب ایران در اسلام آباد غرب اشاره و عنوان کرد : پایتخت کتاب ایران فرصت مناسبی برای گام گذاشتن اسلام آباد غرب در مسیر توسعه فرهنگی شهرستان است و طرح هایی همچون استفاده از مجازات های جایگزین با محوریت مطالعه کتاب ارائه دادند.

وی همچنین به ظرفیت رسانه ها اشاره و افزود رسانه ها مهمترین ابزار توسعه شهرستان هستند و باید به درستی از این ظرفیت استفاده کرد.

صادق عزیزی دادستان شهرستان اسلام اباد غرب نیز در این دیدار اظهار کرد: حوزه رسانه باید در داستای منافع عمومی و جمعی شهرستان حرکت کند.

وی در راستای پایتخت کتاب ایران افزود : از طرح های تشویقی با هدف تحقق پایتخت کتاب ایران و افزایش فرهنگ مطالع در بین زندانیان استقبال می کنیم و می توان با طرح های افزایش مرخصی زمینه علاقمندی زندانیان به کتاب را فراهم کرد.

عزیزی گفت: در خصوص مطالعه کتاب توسط زندانیان به عنوان مجازات های جایگزین در صورت امکان پیشنهاد ارزشمندی است که می تواند به رشد مطالعه کتاب کمک کند.

وی همچنین قول مساعد دادند که آگهی های نشریات از مجاری قانونی آن انجام خواهد گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید :