به گزارش کلهرنیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ؛ دکتر فرزین معتمدی از اهداء ۷۲۳ پک لوازم خانگی به خانوارهای آسیب دیده از سیل فروردین ماه ۹۸ خبر داد .

وی افزود : این اقلام شامل یک دستگاه یخچال ، گاز ، یک تخته فرش و دوتخته پتو می باشد که به ۷۲۳ خانوار سیل زده اهداء خواهد شد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ادامه خاطر نشان کرد : اقلام فوق از محل واریز نقدی کمک های مردمی به سیل زده های کشور از طریق جمعیت هلال احمر خریداری و طی برنامه زمانبندی شده بر اساس اسناد و مدارک مورد نیاز به این خانوارها اهداء خواهد شد .

دکتر معتمدی ضمن تقدیر از مردم نوع دوست ایران اسلامی به پاس حمایت از خانوارهای سیل زده کشور افزود : لیست اولیه خانوار های آسیب دیده ناشی از سیل ، از طریق مدیریت بحران استانداری تهیه و به وزارت کشور ارسال گردیده است .

وی گفت : افراد فوق از طریق وزارت کشور به جمعیت هلال احمر معرفی و اقلام اهدایی شنبه مورخ ۹۸/۸/۱۱ طی مراسمی با حضور استاندار کرمانشاه به تعدادی از این خانوار ها اهداء و مابقی طبق لیست ارسالی از مدیریت بحران استانداری در شهرستان های سیل زده توزیع خواهد شد . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :