به گزارش کلهر نیوز  ، مهدی همتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران با ۱۰ ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می شود که ‘کوثر اساسه’ ورزشکار کرمانشاهی نیز یکی از نفرات اعزامی تیم کشورمان خواهد بود.
وی ادامه داد: اساسه با برتری در دیدارهای انتخابی تیم ملی به عنوان نماینده وزن ۵۲- کیلوگرم کشورمان انتخاب شده است.
همتی افزود: دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان ۲۰۱۸ جهان، اواخر فروردین‌ ۹۷ به میزبانی کشور تونس برگزار می‌شود.
رئیس هیات تکواندو کرمانشاه همچنین از فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی و نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی و زهرا باباخانلو به عنوان مربیان تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر کشورمان، یاد کرد.

**حریفان سه کاراته کا کرمانشاهی در لیگ جهانی هلند مشخص شدند
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از مشخص شدن رقبای سه کاراته کای کرمانشاهی حاضر در رقابت های لیگ جهانی هلند که از امشب (۲۵ اسفند) در شهر روتردام آغاز می شود، خبر داد.
ناصر محمد صالحی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: محدثه آقایی، مهدی خدابخشی و سامان حیدری سه کاراته کا کرمانشاهی هستند که با عضویت در تیم ملی، به رقابت های لیگ جهانی هلند اعزام شده اند.
وی افزود: خدابخشی در وزن ۸۴- کیلوگرم، حیدری در وزن ۸۴+ کیلوگرم و آقایی نیز در وزن ۶۸+ کیلوگرم سه نماینده کاراته کرمانشاه در لیگ جهانی خواهند بود.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه همچنین با اشاره به برگزاری مراسم قرعه کشی این رقابت ها، افزود: در مسابقات بخش بانوان، محدثه آقایی اولین دیدار خود را برابر حریفی از کشور امریکا برگزار می کند.
محمدصالحی گفت: در رقابت بخش آقایان نیز خدابخشی با ورزشکاری از کشور هلند و حیدری هم با کاراته کای اهل آذربایجان مسابقه خواهند داد.
وی در پایان و با بیان اینکه رقابت ها تا ۲۷ اسفند ادامه پیدا می کند، از حضور ۶۸۳ کاراته کا از ۷۴ کشور جهان در سومین مرحله لیگ جهانی خبر داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :