به گزارش کلهرنیوز، ثبت‌نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری شهرستان‌های کرمانشاه، پاوه، اسلام‌آباد غرب، کنگاور، قصرشیرین و سنقر و کلیایی در حال انجام است.

فضل‌الله رنجبر، فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه در مجموع تاکنون ۱۴۹ نفراز داوطلبان در ستاد انتخاباتی شهرستان کرمانشاه ثبت‌نام کرده‌اند گفت: از این تعداد تاکنون ۱۴۷ نفر ثبت‌نام آنها تأیید نهایی شده است که ۱۹ نفر از داوطلبان خانم و ۱۲۸ نفر آقا هستند و تاکنون از میان این ثبت‌نام شدگان هشت نفر از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی و شورای شهر حضور دارند و تاکنون ۱۱ نفر از کاندیداهای حوزه انتخابیه کرمانشاه موفق به ثبت‌نام در وزارت کشور شدند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه جلسه‌ای با حضور ۲۱ نفر از معتمدین محل، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات، اعضای حقوقی،ادارای و اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری شهرستان کرمانشاه برگزار شد گفت: در این جلسه اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه انتخاب شدند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه آقایان شاهرخ منصوری، غلامرضا امیری، هدایت فرهادی، بهرام فاضلی‌زاد، علی مولوی، مظفر تیموری، حسین رضوان‌مدنی به عنوان اعضای اصلی هئیت اجرایی انتخابات انتخاب شدند عنوان کرد: معارف فلاحی، یاور محمدی، علی حیدر کرمی، سجاد خسروی و میثم حجتی‌پور به عنوان پنج عضو علی‌البدل برگزیده شدند.

پرویز ایده‌پور، فرماندار شهرستان پاوه با اشاره به اینکه با پایان ششمین روز از ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان پاوه ۸ نفر با مراجعه به فرمانداری‌ها نام‌نویسی کردند گفت: ۴ نفر از این کاندیداها آقا و ۴ نفر نیز خانم بودند و تعداد داوطلبان در حوزه انتخابیه پاوه تاکنون به ۳۶ نفر رسیده است.

مرادعلی تاتار ، فرماندار قصرشیرین نیز با اشاره به اینکه امروز ششمین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با موفقیت به پایان رسید عنوان کرد: امروز دو نفر از داوطلبان نمایندگانی در این حوزه انتخابیه ثبت‌نام کردند و یک نفر از این داوطلبان نیز به علت نقص مدرک موفق به ثبت‌نام نشد و فرهاد تجری از نمایندگان کنونی مجلس امروز موفق به ثبت‌نام نهایی در حوزه انتخابیه شد.

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام‌آباد غرب با اشاره به افرادی که برای نام‌نویسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مراجعه کرده بودند بیان کرد: امروز هفت نفر از داوطلبان در این حوزه انتخابیه ثبت‌نام کردند که یک نفر خانم و ۶ نفر آقا بودند.

محمدناصر معصومی‌زاده، فرماندار سنقروکلیایی در مورد آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان عنوان کرد: تاکنون ۲۸ نفر در حوزه انتخابیه سنقروکلیایی ثبت‌نام کردند که دو نفر از این افراد خانم هستند.

وی افزود: فردا شنبه ۱۶ آذر ماه از ساعت ۸ صبح لغایت ۶ عصر آخرین فرصتی است که داوطلبان میتوانند با مراجعه به ستاد انتخابات فرمانداری یا ستاد انتخابات وزارت کشور نام‌نویسی کنند.

ثبت نام از داوطلبان از ساعت هشت صبح دهم آذرماه آغاز و تا ساعت ۱۸ روز شنبه شانزدهم آذرماه ادامه دارد./تسنیم

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :