به گزارش کلهرنیوز، ابراهیم رحیمی‌زنگنه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز پنجمین جلسه شورای شهر برای تشکیل هیئت رئیسه سال دوم قرار بود برگزار شود که متأسفانه به دلیل عدم حضور برخی از اعضا به حد نصاب نرسید و تشکیل نشد.

وی با بیان اینکه دوره هیئت رئیسه سال اول در ۱۳ مردادماه به اتمام رسیده است عنوان کرد: قبل از اتمام دوره سال قبل دو نامه به شورای شهر ارسال و تذکر دادیم جلسه در موعد مناسب برگزار و هیئت رئیسه انتخاب شود.

فرماندار کرمانشاه گفت: هیئت رئیسه سال دوم باید به موقع انتخاب شود، زیرا از ۱۴ مردادماه به بعد جلسات شورای شهر قانونی نیست و لوایح شهرداری و کار مردم انجام نمی‌شود.

وی افزود: ششمین جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر کرمانشاه شنبه ۱۷ عصر برگزار می‌شود که باید اعضا حاضر شوند و نسبت به انتخاب اعضا اقدام کنند.

فرماندار کرمانشاه گفت: سرمایه اجتماعی شورای قوی اعتماد مردم است به همین دلیل از اعضا می‌خواهیم به خاطر اینکه کار مردم روی روال باشد هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب هیئت رئیسه اقدام کنند.

وی افزود: براساس قانون اگر یک عضو شورای شهر ۶ جلسه متوالی غایب باشد برای سلب عضویت به شورای حل اختلاف معرفی می‌شود.

رحیمی‌زنگنه گفت: انتظار ما به عنوان نماینده حاکمیت تشکیل هیئت رئیسه است و در چگونگی انتخاب اظهارنظر و دخالتی نداریم و شورا باید به موقع به وظایف قانونی خود عمل کند.

وی افزود: در سال گذشته انتخاب هیئت رئیسه دو ماه به تأخیر افتاد و امید داریم امسال با تدابیر اتخاذ شده و همکاری شورا این مشکل رفع شود و شاهد تشکیل جلسات کلانشهر شورا باشیم.

فرماندار کرمانشاه گفت: ما باید براساس قانون عمل کنیم و قانون به صراحت اعلام کرده شورای شهر باید در مهلت قانونی نسبت به تشکیل شورا اقدام کنند./تسنیم

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :