ورود اقتصاد ایران به جنگ اقتصادی قابل کتمان نیست.امروز عناصر تاثیر گذار در اقتصاد ایران همچون دلار و سکه افزایش نا باورانه ای داشته اند . عناصری که در سبد مستضعفین جامعه یافت نمی شود اما  در سفره آنها تاثیر پررنگی را دارد. امروز اتفاق جالب تری افتاده است،سفره های خالی تر از دیروز و آمارهایی با طعم نمک بر روی زخم.

این روزها حرف های جالب توجهی را می شنویم از وکیل و وزیر و آنان که باید دادرس باشند.اختلاس،احتکارهای عجیب ،تخصیص ارز دولتی و تخلف در عرضه کالا،قاچاق بی رویه،صادرات از سر سفره مردم و کمبود حداقل های مورد نیاز مردم، هک نمودن فلان سایت و ثبت سفارش های خنده دار.

انگار برخی دوست دارند هر روز از خبری تازه رونمایی کنند و مستقیم به مخاطب چند ده میلیونی خود توهین کنند.با عصبانیت ،عده ای معدود، ژست مدافع حقوق مردم رابگیرند و روزی چند خبر پیگیرانه در بولتن های خبری بیاورند که چنین و چنان می کنیم و….

مردمی داریم نجیب که حتی در این برهه از زمان به حرف های شما گوش می دهند ودر دل به آن حرف ها می خندند اما در اوج مشکلات در مقابل بی حیایی آنان که امروز نان به نرخ روز می خورند و از بابت بدبختی قشر مستضعف از نردبان های حرام ترقی همه جانبه بالا می روند، برای استواری کشورشان حیا می کنند و آب به آسیاب دشمن نمی ریزند .سکوت می کنند و دم فرو می بندند که دیگران اختلاف خانوادگیشان را متوجه نشوند.

همگی دوربینی های این روزهای رسانه در فسادهای اتفاق افتاده در دادگاه امت شریک جرم هستند. اگر ضعف قانونی هست،اگر ضعف نظارت هست ،اگر ضعف اجراست همگی مسئولند و باید پاسخگو باشند.

ضعف های شما ارتباطی به امت ندارد.جمله ای از شهید شعبانی را یاد آور می شوم که فرمود پذیرش مسئولیت عدم لیاقت خیانت است. بکوشید که مخاطب این جمله نباشید…

بهنام پیداکالیانی

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :