به گزارش کلهرنیوز، رضا داودی با بیان اینکه در حال حاضر بجز مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمانشاه، هفت تصفیه‌ خانه فاضلاب دیگر نیز در نقاط مختلف استان در دست احداث است افزود : این تصفیه‌ خانه‌ها شامل تصفیه‌ خانه تازه آباد با ظرفیت ۱۸۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز، تصفیه‌ خانه هشت هزار مترمکعبی جوانرود، تصفیه‌ خانه شش هزار مترمکعبی روانسر، تصفیه خانه ۷۴۰۰ مترمکعبی سنقر، تصفیه خانه ۶۴۰۰ مترکعبی صحنه، تصفیه خانه ۷۰۰ مترمکعبی سرمست و تصفیه خانه ۲۲۰۰ متر مکعبی کرند غرب است.

وی افزود : مجموع این هشت تصفیه خانه فاضلابی که در استان در دست احداث داریم، ظرفیت تصفیه ۳۶ میلیون مترمکعب فاضلاب در سال را خواهند داشت.

داودی با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها تمام مراکز شهرستان‌های استان دارای تصفیه خانه فاضلاب خواهند شد تصریح کرد : برخی از این طرح‌ها از جمله تصفیه خانه تازه آباد در مراحل نهایی است و با پیشرفت بیش از ۹۵ درصد بزودی آماده بهره‌برداری می شود. وی تعداد تصفیه‌ خانه‌های فاضلاب کنونی فعال در سطح استان را نیز ۱۰ تصفیه‌ خانه در شهرهای کرمانشاه، پاوه، قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب، اسلام آبادغرب، هرسین، کنگاور و بیستون عنوان کرد./صدا و سیما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :